Temptation Island & Tyra

Heeeyy…
Ik heb lekker 2 dingentjes te vertellen, want ik zat gister tv te kijken en toen kwam ik eerst de Tyra show tegen, daar zag je beelden uit de 7e serie ANTM, en volgens mij word het ERRUG boeiend… xP
Wie heeft t nog meer gezien??

En, het viel me op dat de verleiders bij Temptation Island dr best wel mogen wezen, ik denk dat ik t ga volgen :slightly_smiling_face: Wie kijkt t ook??

Liefs,
Sanne

Nee heb het niet gezien, maar wanneer begint ANTM weer dan? :slightly_smiling_face:

Ik kijk ok Temptation Island…echt sommige mensen daar zijn zo dom als je ziet hoe ze zich gedragen…

Ik kijk wel temptation island…
Maar beetje raar dat je dr aan meedoet opzich, je relatie loopt toch altijd stuk…
Ik zou dr nooit aan mee doen :stuck_out_tongue:

Tyra show kijk ik soms :slightly_smiling_face: Maar ik vond de aflevering van gister beetje saai… Temptation Island kijk ik nooit

temptation island vind ik echt zo vet he! en die vrijgezelle mannen zijn idd echt niet verkeerd ;p
kzou er zelf nooit aan mee willen doen, iig niet met een relatie, als ik vrijgezel ben is t nog iets anders ;p

Ik heb beide shows ook na elkaar bekeken :slightly_smiling_face:

ik kijk soms Tyra show maar altijd Temptation Island; Mijn nicht doet eraan mee als verleidster:)

leuk je nick :wink: Maar de tyra show kijk ik ook vaak alleen gister niet. Maar wanneer begint ANTM dan weer? ik hoop snel!

Kijk beiden soms, wel oké

Ik weet niet wanneer het begint eigenlijk… ik denk na HNTM??

Je kan wel nep meedoen aan Temptation Island, dat je gwn met een gwne vriend gaat ofzo, dan is t wel koehl, zit je daar als meisje tussen al die lekkere jonges *jeej party!*

sorry, liet me gaan…

Heeeyy… :slightly_smiling_face:

Jaa ik heb Cycle 7 van ANTM al helemaal gezien… Is echt een leuk seizoen!! En bij Temptation Island vind ik die Roberto ofzo wel leuk… :stuck_out_tongue:

xxxx Ess

ik kijk inderdaad temptation island… en die vrouwelijke verleidsters zijn best wel enorme bitches… mrgoed, dat weet je wanner je aan zo’n programma meedoet

Ik kijk temptation Island ! best wel leuk programma

Ik vind de ‘verleidsters’ zegmaar echt best dom overkomen… mrja, moet kunnen, hoort erbij natuurlijk…
Vanavond weer he…

@ Ess92
Hoe kan t dat jij die al gezien hebt?

@ Snne:

Jaa die verleidsters zijn idd wel erg overdreven :S Jaa zo’n idd had ik ook al! Gewoon net doen alsof je een relatie hebt :stuck_out_tongue: Maar zoveel gebeurt er nog niet :S Maar dat komt vast nog wel, aan het einde van het vorige seizoen was het ook een groot drama :stuck_out_tongue:

Nou ik heb een paar vrienden in de VS wonen… En toen het daar bezig was hebben ze het op youtube gezet… Zodat ik het ook kon volgen :slightly_smiling_face: Zo volg ik nu ook Seizoen 8! (Die is nu bezig :slightly_smiling_face:) Ik denk dat na HNTM eerst weer een seizoen Beauty & the Nerd komt… En daarna seizoen 7 van ANTM :S Als je afleveringen van Seizoen 7 ofzo wilt ?? Stuur me dan maar f zown bericht :slightly_smiling_face:

xxxx Es

up

waarom up je het?

ik up het oudste topic:P

wtf.