Tell me what to do.

Hallo!

Ik heb nu bijna 3 jaar een vriend. Maar de laatste tijd word hij om de kleinste dingen boos, en vraagt hij altijd of ik bij een jongen ben, of met een jongen aan het praten ben. Dit is natuurlijk niet zo dus vind ik het ook een beetje raar dat hij dit uberhaupt vraagt…
Net hadden we een kleine discussie, doet er niet zo veel toe waar over. Dan vraagt hij steeds of ik boos ben, en dan kan ik wel 10 keer zeggen dat ik dat niet ben… Dat heeft geen enkel nut.

Maar nu heeft hij dus zijn laatst gezien uit gezet en negeert mij volledig?
Hij doet dit de laatste tijd wel vaker, maar ik begin dit nu toch wel een beetje zat te worden. Omdat het elke keer over helemaal niks gaat.

Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen??
Hebben jullie tips? Of is dit gewoon iets wat jongens doen?

Ik denk dat praten de enige optie is. Vraag hem waarom hij zo jaloers doet (heeft hij daar reden toe?), geef hem waaraan jij je irriteert en hoe jij je voelt.

Ik vind niet dat dit gewoon iets is ‘wat jongens doen’…

Nee, inderdaad!
Ik zou ook gewoon even met hem praten, want ik vind wel dat je recht hebt op een antwoord van hem!

Ja dat is dus het probleem…
Als hij steeds negeert kan ik moeilijk met hem praten …

ja ik bedoel meer dat je bij hem langsgaat, of is het negeren zo erg dat hij de deur niet eens voor je opendoet?? dat lijkt me niet…hoop ik

Ik mag toch aannemen dat jullie elkaar ook wel eens in real-life zien? Dan kun je het er eens met hem over hebben… Negeert hij het dan ook, dan weet ik het ook niet echt meer. Kan me niet voorstellen dat het hem niks doet als jij zegt hoe jij je voelt…

Er face-to-face met hem over praten, misschien zit hem wel iets dwars ofzo dat hij daarom zo doet.