Hee,
ik heb sinds bijna 9,5 maand een vriend (we zijn allebei 16) en het gaat echt supergoed! Misschien dat niet iedereen hierin gelooft, maar voordat wat kregen, waren we al 7 maanden ‘bezig’, en sindsdien weten we eigenlijk gewoon dat we voor altijd samen willen blijven… We weten zelfs al hoe we alles later willen & het is gewoon echt super met hem! Nu hebben we bijna 3 maanden vakantie gehad (examenjaar) en zijn we dus ook heel veel samen geweest. Maar na de vakantie zitten we dus niet meer bij elkaar op school, en ik ga mijn vriendje echt supererg missen! Dat heb ik nu al heel erg… Hij is zo ongeveer de hele week bij mij, hij is net weg, morgen moet ik de hele dag werken & net als ik klaar ben, moet hij beginnen… dus spreek ik 'm dan niet. Maar vrijdag wel weer. Maar toch voel ik me nu al heel erg verdrietig, en vooral omdat ik weet dat hij nu nog even naar een vriend is. Niet dat die vrienden écht slecht zijn, maar hij blowt weleens met ze, en dan maak ik me toch iedere keer weer zorgen…
Daardoor ga ik 'm nog erger missen en maak ik mezelf helemaal gek.
Daarom zie ik ook heel erg op tegen volgende week, omdat ik 'm dan alleen in het weekend zie, misschien 1x per week doordeweeks, en we smsen/bellen/msnen wel iedere dag, maar toch…
Ik ben zo bang dat het anders zal gaan worden, en dat ik me telkens zo verschrikkelijk voel, omdat ik 'm nu veel minder ga zien…
Want ik kan echt niet zonder hem, en ik kan nu gewoon al niet meer wachten tot vrijdag!
Ik heb hier weleens vaker een topic over aangemaakt, maar toen hadden we het niet zo lang, en iedereen zei dat je er wel aan went, maar ik haat het echt om m’n vriendje ook maar één seconde te moeten missen!
Sorry als dit misschien een beetje overdreven klinkt, maar ik zit er best wel mee en ik hoop dat iemand me misschien kan helpen…