telkens afgewezen

hallo!

ik word echt een beetje gek, al sinds ik ‘bezig’ ben met jongens gaat het ALTIJD fout…
ik weet niet waar het aan ligt maar 1 jongen heeft me echt heel slecht behandeld terwijl ik alles voor hem deed… andere jongens sloegen echt ineens om en wouden niks meer… het is nog nooit goed gegaan en ik ben altijd degene die zijn best moet doen… ik haat dit echt ook heb ik een vriendin die echt " aanbeden "word door jongens ofzo… jongens doen alles voor haar terwijl zijjuist niks doet.

ik snap echt niet wat ik fout doe, ik bedoel ik kan goed met mensen praten en lachen etc.
ik krijg op school bijvoorbeeld ook best veel aandacht enzo niet stom of opschepperig bedoelt maar ik snap echt niet wat ik fout doe elke keer…
heeft iemand misschien een tip voor me want ik begin het echt stom te vinden dat ik telkens word afgewezen

Het kan natuurlijk gewoon puur toeval zijn dat jij net met jongens gaat die gewoon geen boyfriend material zijn. Dat kan natuurlijk.

Maar zoals je zegt doe jij altijd heel goed je best voor jongens. Zou het misschien kunnen dat je dat net iets té doet en iets te aanhankelijk bent? Dat weet ik niet hoor, ik kan dat verder ook niet bepalen vanachter mijn computer, maar dat kun je denk ik zelf het beste weten.

jaa dat afhankelijk zou wel kunnen kloppen misschien… maar ik kan hier niet echt veel aan veranderen ook al probeer ik het

Wat Decussable zegt; als je té erg je best gaat zitten doen, schrik je de jongens juist af.

maar ik weet niet goed of ik heel erg laat merken of ik mn best doe. ik praat bijvoorbeeld wel gewoon via whatsapp maar niet echt extreem veel ofzo…

Misschien is het een idee om wat rustiger aan te doen in contact? Dat je gewoon eerst het appen rustig opbouwt, een aantal keer date, en lichamelijk en emotioneel niet meteen te snel gaat.

Daarnaast zou het ook kunnen liggen aan dat de jongens waarmee je omgaat emotioneel nog niet zo ver zijn als jij, dus dat ze nog niet toe zijn aan een relatie. Jongens zijn daar natuurlijk niet zo snel in helaas. Maar ook daarvoor geldt, doe lekker rustig aan, je hebt alle tijd :wink:.

Goed dat je zegt dat je leuk bent, dan heb je de afwijzing niet te dichtbij laten komen!

heel erg bedankt! ik zou voortaan proberen wat rustiger aan te doen en er niet te veel van te verwachten ofzo…
en proberen me niet te snel aan mensen te hechten

Ze zeggen toch altijd, liefde moet je niet op zoeken, dat zoekt jou op oid. Juist als je niet met liefde bezig bent dan komt het op je pad. Ik denk dat je teveel probeert.