Televisie voor kamer.

Ik ben binnenkort jarig, ik krijg meestal rond de 300 euro. ik wil ook nog graag een ipod kopen voor 170,- dus houd ik nog 130 euro voor een televisie. Iemand een die een mooie flatscreen televisie voor 130 kent? het hoeft niet een topbeeld te zijn, maar wel dat je normaal televisie kan kijken, en hij hoeft ook niet super groot te zijn. want dat kan natuurlijk niet met zo’n prijsje…

Graag foto’s erbij, als je er een weet :$.

300 euro wtfffff? lijkt me raar,of je moet wel hee rijk zijn denk ik ik mag 150 en dat vinden de meeste al veel
dit is een soort negatieve up XD

whahahah XDDDD

ehm je kunt op marktplaats kijken? daar kun je vast een goede tv ‘scoren’. :’)

Ik denk dat ze bedoelt dat ze geld krijgt als cadeautje van familieleden enzo.
En dat dan dan opgeteld 300,- is.
Oké, dan kom ik nog geen eens op 50,-, maar goed.
Kijk eens bij de Blokker ofzo?

ik wou net zeggen, mijn ouders kopen iets van 50 euro of zo. pfoe maar goed.
blokker inderdaad? of marktplaats? mediamarkt?

je krijgt super veel, je verwacht al dat je dit krijgt en je weet ook al wat je er mee gaat kopen?

Haha ik vind het ook zwaar veel. :’)
Ik had laatst mijn eerste tv voor op mijn kamer gekregen en dat was een ding van marktplaats voor 30 euro. Hij geeft nog nét kleur en je moet erop slaan als je meer dan wat vage sneeuw wil zien, sloeberig eh? 8D

Maar zie dit maar als een up because I can’t help you. :’)

Ik denk niet dat je een fatsoenlijke tv kan krijgen voor 130,- Dan wordt ie echt super klein. Voor 300,- kun je nog amper een tv kopen dan is ie nog maar diagonaal 19 inch maar je kan even kijken op www.informatique.nl Dat is een hele goede btrouwbare site :wink:

ik krijg dit niet alleen van mijn ouders hoor, alles samen bij elkaar opgeteld. :slightly_smiling_face:

Dan zou ik als ik jou was nog even door sparen, zodat je een goeie tv hebt. Anders is het alleen maar duurkoop.

Ik zou een iets goedkopere iPod kopen.
En doorsparen voor een leuke tv.
En dan heb je tenminste je iPod al :]

GEEEEN idee. Ik denk inderdaad een tv-monitor, maar ik weet niet of die erg goed zijn als tv.
Als ik jou was, zou ik doorsparen en een betere tv kopen. Mijn tv is al zo’n 20 jaar oud, en hij is vierkant, hij is even breed als dat ie diep is. Maar hij doet het nog steeds, dus ik vind het prima.

ik denk dat de mediamarkt vast wel een tvtje verkoopt voor jouw budget.

-

ik woon in Overijssel dus ik weet niet of die winkel dicht in de buurt is ;$?

Bij de mediamarkt hebben ze best goedkope televisies hoor. Ik zag daar laatst een flatscreen voor 100 euro, dus dan kun je er makkelijk een voor 130 vinden.

Marktplaats…?

Mijn pa heeft laatst een leuk tv’tje gekocht bij de mediamarkt, voor volgens mij 100 euro. Precies goed voor op een slaapkamer vind ik (staat op me ouders slaapkamer)

Nee maar je kan wel nog een beetje sparen voor een tv van 199,- eurie

Je kan wel goedkoop gaan halen maar het zal vast geen goeie kwaliteit hebben