Teleurstellend.

Ik heb een jongen leren ontmoeten in een winkel ongeveer 2 jaar geleden.
Dat was ongeveer een jaar geleden toen was ik smoor verliefd op hem
Maar 5 maanden geleden durfde ik ( EINDELIJK! ) op het knopje ‘‘Vriendschap verzoek versturen’’
te klikken , dus dat dee ik. Na 3 maanden ( ja 3 maanden!) accepteert hij mij op Facebook.
Ik was helemaal vrolijk , en had leuke gesprekken met hem…
Tot gisteren! ik ben gehackt en ik kom er niet meer op… Ik heb een nieuw account gemaakt en dan kan ik weer zo lang wachten ik ben echt teleurgesteld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me eerder accepteert?
( niet vragen in het echt want dat durf ik niet)
ik heb al gestuurd naar hem op FB
:’‘Hee… Wil je me weer toevoegen op Facebook me andere account is namelijk gehackt…’’

Als je het niet in het echt durft te vragen dan heb je nu gedaan wat je kon doen.

Oke :cold_sweat:

Hem een bericht sturen?

… Als hij al steeds met je praatte zal hij toch gewoon je vriendschapverzoek weer accepteren? Waarom zou hij weer 3 maanden wachten, hij kent je al.

Hij is niet vaak op Facebook… we praatten 1 a 2 x per week…

In dat geval, gewoon geduld hebben.

Als je een a twee keer per week praat lijkt mij het niet heel moeilijk om een berichtje te sturen met daarin dat je oude account is gehackt :wink:

Dat heeft ze al gedaan.

Ooh oeps dat had ik even over het hoofd gezien, sorry :flushed:

Dit is echt niet leuk van hem… :dry:

Als je 'm in het echt tegenkomt kun je het toch gewoon vragen? Anders even geduld hebben. Als jullie standaard 1 á 2 keer in de week praten zal hij dus minimaal 1x per week op Facebook zitten en je dus kunnen accepteren.

Ja maar de laatste keer antwoorden hij niet dus ik heb er een hard hoofd in

:dry: :rage:

Meer dan dit kon je niet doen denk ik?

Of hem in het echt aanspreken en zn nummer vragen, maar dat durf je niet zei je. ik zeg: laat je niet leiden door je angst :wink:

maar hij is 25 en ik 15 dus dat is best eng

Jemig, als je niet in het echt met hem durft te praten wordt het toch nooit wat.

Is er geen mailadres via zijn feesjboek te zien? Soms kun je dan mensen mailen via dat mailadres.

Jeetje, 15 en 25 is inderdaad best een leeftijdsverschil. Ik kan me best voorstellen dat je het dan extra spannend vind om hem in het echt aan te spreken.

Ik zou gewoon even afwachten als ik jou was. Als hij ook interesse toont in jou, dan zal hij vanzelf dat berichtje wel lezen en je weer toevoegen, toch? Overigens gek dat je helemaal niet meer terug op je Facebook account kunt komen. Ik zou eens contact opnemen met de helpdesk van Facebook, want volgens mij horen ze het daar wel te kunnen fixen voor je.