teleurgesteld vriendje

heeii meiden,

jullie kennen het vast allemaal wel een teleurgesteld vriendje, hier is mijn verhaal en ik hoop echt dat jullie een oplossing kunnen verzinnen voor mij!

Maandag zijn de beste vriend van mijn vriendje dat mijn vriendje meer van zijn boot zou moeten houden dan van mij, ik ben erg onzeker als iemand zo iets zegt, die middag heb ik dat via ping aan mn vriend gevraagd, hij is sinds dien erg teleurgesteld in me, ik weet echt niet hoe ik het moet oplossen, hij is echt de liefde van mn leven en wil het echt niet kwijt, ik was alleen zo stom op het te geloven en aan hem te vragen… Hij zei hier van de week dus op, het is dus alsof de afgelopen maanden voor jou niks voorgesteld hebben, ik moet het echt oplossen hij gaat bijna een week op vakantie en als het dan nog niet over is wordt het voor mij een HELL!

Als hij meer van die boot hielt dan van jou dan was het je vriendje niet toch? Dan had hij toch niet voor jou gekozen?
Ik moest de eerste zin van je verhaal trouwens 4x opnieuw lezen voordat ik begreep dat ‘zijn’ ‘zei’ moest zijn.

Heb ik geprobeerd ben naar hem toe gegaan, hij loopt echt als een boze door de school en ik als een zombie, het is voor onze vrienden groep ook niet te genieten, ik ben ook zo stom dat ik het vroeg :frowning:

ja ik weet het, maar ik weet echt niks om hem weer vrolijk te krijgen

Jullie zullen toch moeten praten, dat is de enige oplossing en leg hem gewoon uit dat je heel erg onzeker bent over zulke dingen, ook al weet je dat het misschien niet zo is. (:

Ik vind 't trouwens wel een rare opmerkingen van die vriend zeg. En de reactie van je vriendje op jou vind ik ook een beetje overdreven.

Ik ben zelf ook heel erg onzeker om zulk soort dingen, maar ik praat er gewoon over met m’n vriend. Wel heb ik hem toen uitgelegd, dat ik weet dat hij 't niet zo bedoeld maar ik soms gewoon onzeker ben. Mijn vriend reageerde heel lief en praat dan gewoon op me in.

Ga naar hem toe, vertel dat je het hele voorval wilt vergeten en wilt genieten van je tijd met hem.
zeg dat t dom van je was om t te geloven en te vragen aan hem en ga lekker verder.

laat die vriend lekker links liggen, die dat tegen je gezegt had… hij is achterlijk al hij dit meent.

Stuur een lief kaartje waarin je zegt dat het je spijt :slightly_smiling_face:

Sorry da’k het zeg hoor maar wat een dramaqueen is jou vriendje :’)

Hij moet toch snappen dat jij wel eens onzeker kan zijn en dat hij dan niet gelijk zo boos moet doen. Ik zou het ook navragen als de beste vriend van mijn vriendje had gezegt dat hij meer van zijn gitaar zou moeten houden dan van mij (voorbeeldje)

En laat die beste vriend gewoon links liggen. Lekker niet naar luisteren.

^eens met je eerste zin haha

we hebben zondag drie maanden en ik ben 16

nee hij is echt alles behalve een dramaqueen,hij heeft gewoon nog veel meer dingen in en aan zijn hoofd en dan kom ik met mijn opmerking en dan is dat gewoon de druppel,

ik heb een brief voor hem geschreven, met alles wat er is gebeurd in de twee maanden hoe ik me voelde en het geschreven liedje die die voor me had er in gezet, morgen in de pauze op school smokkelt die vriend van em ( die het verpeste) hem naar boven en dan sta ik daar en maak het op hoop van zegen goed!

Succes!

Dat ja.

Hoe kan die nou teleurgesteld in je zijn? :’) Jij hebt niets verkeerd gedaan, right?

Wacht, wat is het probleem? Dat jij vroeg waarom die vriend zei dat je vriendje meer van z’n boot hield ofzo?

‘We hebben zondag drie maanden’
‘Hij is echt de liefde van mn leven’

Hm…

^ik moest me inhouden om daar geen opmerking over te maken ja :’)

En PFFFF mensen moeten stoppen met dat soort dingen op ping te vragen, het is veel persoonlijker om dat face-to-face te doen, dan zou hij het beter begrepen hebben.
Maar daar heb je nu niks meer aan.

Ga naar ‘m toe, zeg dat je in verwarring was en door onzekerheid dit vroeg, dat je het persoonlijk had moeten doen en vervolgens geef je de beste vriend van je vriendje een klap omdat ie dit soort dingen roept :’)
En ze leefden nog lang en gelukkig.

Dit.
enne:
Kom op! mag je niet zo’n opmerking maken? Face to face met hem praten. Jullie zijn elkaars ware liefde toch?! Dan moet dat sowieso geen probleem zijn. Inderdaad, via ping, en al de social media worden dingen verkeerd opgevat. Waarom nou niet face to face?..

wauw, ik vind het wel heel erg dat hij daar zo teleurgesteld over is. Maar ik vind het ook best erg dat jij je daar druk om maakt. Ik heb liever dat hij meer van z’n boot houdt dan van mij, dan dat hij meer van een ander meisje houdt dan van mij.