Teleurgesteld, oeps..

-

wat is smoken? ik snap dat de vertaling roken is , maar ik snap niet waarom je dan smoken zegt, miss iets anders?

-

ah okee, ben niet zo thuis in dat wereldje vandaar :wink: maar als hij je heeft vergeven dan is het goed toch? dan kun je er niks meer aan doen.

Ik denk niet dat ze op zoek is naar vergeving (dit heeft hij al gedaan) maar naar een blijk van waardering…? Misschien wat leuks doen samen, hem verrassen? En er vooral niet zelf meer over beginnen (behalve als hij erover begint) want dat verpest de sfeer.

En die J, doet hij wel aan drinken? Zo ja, dan vind ik m nogal hypocriet. Alleen dat je met een ex die hij niet mag bent gaan blowen, wat hij niet zo leuk vindt, dat kan ik nog wel van m begrijpen. En als antwoord op je vraag om wat leuks te doen; maak een picknick ofzo, liefde van de man gaat door de maag.

Drinken is gevaarlijker dan wiet. Just saying.

-

-

Mee eens.
Ik moet wel zeggen dat ik het ergens goed bedoelt vind van hem. Omdat hij je er toch als het ware tegen wilt beschermen. Maar ik vind niet dat hij het je kan verbieden. Misschien dat jullie een compromis kunnen sluiten? Het lijkt me namelijk lastig om van blowen naar opeens niet blowen te moeten gaan. Dat je hem voorstelt het rustig te gaan afbouwen (dit geldt meer voor als je veel blowt) maar dat je bijvoorbeeld wel nog 1x in de zoveel tijd mag blowen als je dat graag wilt. Als hij het er niet mee eens is zou ik hem verbieden om te drinken. Meer om te testen hoe hij dat zou vinden. Ik denk dat hij dan wel inziet dat het een oneerlijke optie is. Maar misschien is dat niet de meest volwassen oplossing haha.

Drank is ook drugs, dus ik vind het wel een beetje hypocriet van hem!

-

Nou sorry meiden, maar als mijn vriend opeens vaker dan 1x drugs wilt gebruiken. Dan is hij niet de juiste vriend voor mij. Ook al drink ik wat ik eigenlijk niet doe.

Dus ik snap haar vriend wel en zou het zelf ook absoluut niet leuk vinden. Verbieden nee, maar ik zou hem wel zeggen. Drugs of mij.