Telefoonsex

:wink: laat maar.
genoeg van domme reacties hierop
bedankt aan de volwassenen voor de goede raad

:couplekiss_man_woman:

‘Ik wil je eigenlijk ook wel eens normaal spreken, in plaats van alleen maar telefoonseks’

soms is het zo simpel.

gewoon zeggen?:3 eerlijk zijn dus!

Er is trouwens geen andere manier dan het gewoon te zeggen, als je hem meestal via de telefoon spreekt.

Hahaha. Sorry, telefoonsex is normaal, maar het klinkt zo grappig. :'3
‘Hup ff beffen!’
‘Aaaah… Aaaah…’

WHAAAAAAA SORRY. x3 hahaaha hilarisch. x3

OT:

inderdaad, gewoon zeggen. jullie bellen elkaar niet alleen op om telefoonsex, maar ook om te vertellen wat je hebt meegemaakt enzo. je vriendje begrijpt je heus wel. ;]

ghehe, thewildwolf heeft even lol :’)

Gewoon zeggen inderdaad.

whahaa XD naja leuk dat jij er ook zoveel lol aan hebt =D

dankje iedereen voor de raad . idd ik zou eerlek moete zijn
maarja somehow kan hij het onderwerp veranderen in sex =D… aghja boys will be boys. Ik ga probere 'm bij het onderwerp te houde. ^^

méér tips zijn nog welkom.

Graag duidelijkere titel volgende keer…
en vertel het hem gewoon…

ja gewoon zeggen :slightly_smiling_face:

het is misschien een rare vraag maar hoe begint gij daar aan , ik bedoel gaat hij meteen als hij de telefoon opneemt zeggen van " oke schatje en nu ga ik in mijn broek " XD
ik denk dat jullie eerst even gewoon praten toch :slightly_smiling_face:

hahaha omg, geil ventje :stuck_out_tongue:

zeg gewoon: back off mister! en nu is het genoeg geweest!

HAHAHHAHAHAAA :grinning_face_with_smiling_eyes:

telefoon sex is grappig :stuck_out_tongue: heb ik 2 keer gedaan ofzo maar ik moest lachen want hoe kan je dat serieus nemen :")

hijs een jongen geen hond XD

en ja we praten eerst =D mr meestal is het via sms hoor.
ghaha als hij met ‘schatje ik ga in men broek’ opneemt
krijgt hij wel problemen als toevallig niet ik mr zen moeder belt

dus iedereen heeft dezelfde raaaad

zeg gewoon tegen hem dat je ‘normaal’ wilt praten en geen zin meer hebt in telefoonsex

als je van elkaar houdt en je geen andere keuze hebt dan neem je zoiets serieus :wink:

wel dus alsje in het begin gewoon een beetje praat kan je hem toch zeggen van ja ik wil niet steeds telefoonseks hebben . . .
of je maakt de gesprekken zolang dat het er niet van komt XD

als je het eng vind om het zomaar te zeggen hoef je ook niet boem met de deur in huis te vallen je kan ook zeggen van; goh, zullen we nu eventjes gewoon bellen? vidn ik wel fijn :slightly_smiling_face: en dan vavond weer telefoonsex… :slightly_smiling_face: dan snapt hij ook wel dat jij bedoeld dat je dus eventjes geen telefoonsex wilt… en dat doe je dan gewoon elke x… dan begrijpt hij wel dat je gewoon eventjes wilt praten!

upje

HAHAHA
dat dacht ik ook al XD
echt zo: mag ik je nu likken?
: jaaaa, ik ben zoo heet
: lik, lik
x’’’’’’’'D

sorry als ik je kwets, dat is niet mijn bedoeling

maar ik sluit me aan bij de rest :slightly_smiling_face:

ghaha XD zo werkt het helemaal niet hoor vanwaar hale jullie dat tog.