Telefoons met goede camera??

Heee allemaal :slightly_smiling_face:

Ik zit een beetje met een dilemma, en ik hoopte dat een van jullie mij misschien kon helpen. Het is namelijk zo dat ik best wel dringend een nieuwe telefoon nodig heb, aangezien mijn oude na bijna vier jaar trouwe dienst toch echt aan het eind van zijn latijn is ( goh, echt? ). Ik heb in de afgelopen paar jaar wel gemerkt dat ik redelijk wat foto’s maak met mijn telefoon, omdat ik die nou eenmaal vaker bij heb dan mijn camera :cold_sweat:.

Het is alleen zo dat mijn oude telefoon niet zo’n beste camera had, en dus wilde ik jullie vragen of een van jullie misschien een telefoon weet te noemen die wel een goede camera heeft? Ik heb natuurlijk wel al op internet gekeken, maar dat vind ik zo onpersoonlijk ofzo? Ik vind het denk ik gewoon fijner om van echte mensen te horen welke telefoons zij aanraden, in plaats van allerlei top 10 lijstjes op internet te gaan zitten vergelijken, haha :slightly_smiling_face:

Hoe dan ook, ik hoor graag van jullie, en alvast heel erg bedankt!

:heart:

Tegenwoordig hebben eigenlijk alle telefoons wel een goede camera. Ik heb zelf een iPhone 5s en ik ben er heel tevreden over.