Telefoonrekening

Hoi,
Dit is misschien een vreemde topic, maar ik ben echt geschrokken. Mijn telefoonrekening was vorige maand 211,44 euro. Wat moet ik nu doen? Mijn ouders komen op elk moment zoiezo erachter. Had een van jullie wel eens een hele hoge gehad? Moest je het zelf betalen, of moesten jullie je ouders ergens mee helpen? Ik ben serieus echt bang…

wow wat een bedrag als zelf er gebruik van maakt moet zelf het gaan oplossen
je kan beter eerlijk over zijn en zeggen wat het probleem misschien helpen ze je er bij

Ik heb wel eens een hoge telefoonrekening gehad, maar niet zo hoog :’)
En ja, natuurlijk moest ik dat zelf betalen, dat is wel logisch toch.
Ik zou je ouders er alvast op proberen voor te bereiden…

Maarja ik had in deze periode een dierbare verloren en mijn moeder die is in china die me telkens belde…

Dan kan je t toch wel tegen je moeder zeggen? Dat daardoor je telefoonrekening zo hoog is ? Want dan loopt t ook gewoon snel op.

Maar als je moeder in China is, kost jou dat geen extra geld, als je naar haar mobiel belt :stuck_out_tongue:

Wat Veniality zegt inderdaad. Kan jou geen geld kosten, je betaalt altijd tot de grens.

Maar zij belde mij. Jezus mina, was ik eindelijk aan het sparen voor leuke schoenen…

Ja, ik heb ook een rekening van boven de 300 gehad. Mijn ouders vonden het niet zo fijn, maar ze hebben het wel gewoon betaald. Toen het vaker gebeurde zijn we van provider gewisseld. Nu heb ik dat nooit meer…

vorige maand was de mijne 435,24 maar ik kon het betalen, ouders waren alsnog boos. Ik vind dat je met je telefoon mag doen wat je wil zolang je zelf gewoon de rekening betaald, kan je dat niet is het ongelofelijk dom dat je zo’n hoge rekening maakt. En als je kan bewijzen dat het gewoon de schuld van je moeder is is dat ook lekker handig, dan kun je dat gebruiken.

Ik zou op de factuur kijken waar je precies kosten mee hebt gemaakt. Als dat bellen vanuit China wel geld kostte dan kan je het daar met je moeder over hebben misschien?

Owh, ik dacht dat t jou dan ook nog geld kost. (aa)

Als je weet dat het komt doordat je gebeld werd door je moeder uit China dan kan je dat toch gewoon zeggen?

Ooit heb ik een telefoonrekening van 250 en 140 achter elkaar gehad, nooit meer dus [’:

Spreek af dat je de helft terugbetaalt ofzo?
Dan maar geen leuke schoenen :stuck_out_tongue:

kost jou ook altijd geld hoor als iemand jou uit het buitenland belt

ze ervan overtuigen dat het door je mama komt :stuck_out_tongue:
zou ik wel doen (a)