Telefoonnummer gelekt

Ik heb ruzie met een vriendin van me die bij me in de klas zit. Die vriendin is heel erg verslaafd aan twitter. Daar heeft ze ook allemaal “vriendinnen” enzo op. Toen we ruzie kregen plaatste ze dingen over de ruzie op twitter(negatief over mij alleen natuurlijk). Toen ik daar achter kwam had ze me geblokkeerd zodat ik die berichten niet kon lezen. Later maakte mij het niks meer uit en negeerde het en had haar ook maar op alles geblokkeerd (snapchat, fb, insta, twitter, app enz) maar nu stuurt ze dus d’r internetvrienden op mijn insta af om negatief te reageren enzo, en ze heeft ook al me nmmr aan iemand doorgegeven. Het is nu vakantie dus kan ook niet echt met d’r praten erover enzo maar toch, iemands nummer verspreiden? Dat doe Je toch niet? Wat zouden jullie doen ? Tips?

Ik zou het aan je ouders vertellen. Want dit is gewoon internet pesten. Leuke ‘‘vriendin’’ is zij.

Lekker laten zitten en niet op reageren, gewoon iedereen blokkeren. Als je gaat reageren gaan ze dr alleen maar mee Door. Gewoon geen aandacht aan haar besteden en laten zien dat je boven haar kinderachtige gedrag staat. Op haar reageren en aan haar vragen waarom ze zo doet levert niks op, gewoon doen alsof t je niks boeit dan stopt ze vanzelf wel.

Ik zou het eerst eens met haar bespreken,als ze dan nog steeds van die rot dingen op sm post moet je haar account melden op twitter etc.

Ik zou het eerst eens met haar bespreken,als ze dan nog steeds van die rot dingen op sm post moet je haar account melden op twitter etc.