Telefoonabonnement

Hee meiden! (:

Als er al een soortgelijk topic bestaat, mag deze gesloten worden :slightly_smiling_face:
Ik ben dus aan het nadenken om een abonnement te nemen op de samsung s3 bij hollandse nieuwe. Ik heb nooit een abonnement gehad dus weet er echt niks over.
Nou kost een abonnemt (sim only) voor bellen, internet en sms’en 11,- p. maand voor 2 jaar. Ik vroeg me dus af wat er na die 2 jaar eigenlijk gebeurt?
Moet je dan je abonnement verlengen, of krijg je dan een nieuwe telefoon. En als je een nieuwe telefoon krijgt moet je dan de oude inleveren?

Alvast heel erg bedankt!
Liefs x

Je kan hem verlengen, opzeggen, nieuw abonnement uitkiezen. Volgens mij kan hierbij dan ook een nieuwe telefoon worden uitgekozen.

Een sim only is alleen zonder mobiel?

Maar als je hem opzegt dan mag je de telefoon niet houden of wel? Nou dat dacht ik dus ook alleen bij die site staat dus dat je een telefoon bij dat abonnement kan uitkiezen. Ik ga sowieso even zaterdag langs die winkel alleen wou wat meer informatie van te voren (:

Bij hollandsnieuwe komt er nog een bedrag per maand bij voor de telefoon . Bovenop die Sim only.

Je mag een toestel tegenwoordig weer houden, behalve als je een lease toestel hebt.
Bij hollandsnieuwe mag je hem houden.

AH oke hartstikke bedankt! (:

Sorry ik had nog een vraagje haha.
Maar ik zie dus dat je 11,50 voor bellen, internet en sms’en betaald en 15,- voor de telefoon zelf voor 24 maanden. Maar na die 24 maanden, betaal je per maand alleen 11,50 lijkt mij toch of niet? Want dan heb je je telefoon al afbetaald 15 x 25 = 360,- Of zeg ik nu iets heel doms haha

^ Klopt! Je betaald die telefoon gewoon in je abonnementstijd af, dus die 2 jaar… vervolgens kun je ‘verlengen’ en hoef je alleen het abonnement (of sim only) te betalen :wink: dus 11,50 p.m