telefoon

Hee,
ik heb nu een tijdelijke prepaid telefoon (zonder internet enzo) omdat mijn ander kapot was.
nu ben ik beetje bezig met jongen aan het afspreken enzo en nu heb ik al binnen 2 dagen 10 euro beltegoed opgemaakt… ik ben aan het sparen voor een nieuwe telefoon maar dat schiet niet op als ik nu zo veel geld opmaak aan mijn beltegoed.
hebben jullie misschien tips wat ik nu moet doen?

kus xx:lips:

Goh, wat dacht je van, minder smssen/bellen? -.-

msn

Met die jongen msnen of mailen?

Nou, de oplossing ligt voor de hand, lijkt mij.

Minder bellen/sms’en, lijkt me logisch.

gewoonop je computer met hem msnen?
dat kost jou geen geld

niet zo sarcastisch joh, ze vraagt om een oplossing, iedereen wil veel kunnen smsen/bellen met vrienden en vriendjes.

ik heb blyk, dat is supergoedkoop en ook prepaid, geen abbo. het is niet bedoeld als reclame, maar je vraagt om oplossingen en dit is de mijne. je waardeert per kwartaal 10 euro op, die je houdt. dan krijg je per maand 1000 smsjes, en 1000 blyk-naar-blyk belminuten. je kunt met die 10 euro dus nog internetten/bellen. ze hebben ook internetdealtjes die je kunt afsluiten. kan op elke mobiel. en het is zo goedkoop omdat je 1 a 2 smsjes per dag met reclame krijgt. dus; zoveel smsen als je wilt, voor echt níets. je kunt er niet overheen ofzo, het bellen is alleen wat minder, en internet, maar aan beide doe k niet

^ Niet iedereen.
Ik doe zowat een half jaar met 10 euro beltegoed :’)

oke dankjewel ik zou dr es naar kijken