Telefoon

hee,
vrijdag is mijn oma overleden en mijn oom(haar zoon) kreeg vanmiddag telefoon, hij nam niet op want hij dacht dat is niet belangrijk. kijkt hij wie er heeft gebeld is het het nummer van mijn oma!
ik weet echt niet hoe dit kan, want niemand is in haar appartement.
zou het zijn dan het van boven komt? of is er een verklaring voor?
x

Misschien is er toch familie in haar appartement geweest om dingen te regelen? Ik heb dit ook gehad toen m’n oma overleed. Was het gewoon familie. Sterkte.

nee, dat weten we wel als iemand dat gedaan heeft want we hebben niet zo’n grote familie. dankje x!

Vreemd, al denk ik niet dat er iets achter zit. Misschien was er toch gewoon familie in het appartement van je oma. Of was er 1 cijfertje anders. Je kan er in geloven dat het van boven komt, maar persoonlijk geloof ik daar niet in.

misschien heeft iemand haar telefoon meegenomen…?

nee, familie weet ik zeker van niet.
en telefoon meenemen kan ook niet, want die ligt daar nog gewoon en buiten haar appartement werkt het ook niet

mijn vriendin zijn opa was ook pas overleden en toen ze op de begravenis waren vloog er ineens een witte vlinder rond, terwijl het vriest.
Later heeft ze die vlinder nog bij het graf zien vliegen, echt heel raar.
hahah, oke dit gaat ergens anders over maar weet je zeker dat hij daar lag en dat er niemand was?
nouja sterkte !

maak jezelf niet bang joh C= zit vast een logische verklaring achter :stuck_out_tongue:

maar heel veel sterkte!! <3

Misschien terugbellen? Of langsgaan bij het appartement?

probeer terug te bellen maybe neemt er iemand op?

iemand van de flat-vereniging-ding, of wat voor huis-ding dan ook :stuck_out_tongue_winking_eye: ?

het appartement zit op slot en wij hebben als enige de sleutels.
daarbij, waarom zou iemand mijn oom bellen hij komt uit een heel andere plaats dus een ander nummer en er lag geen telefoonboekje ofzo.

jullie kunnen niet als enige de sleutel hebben, want nu hij dood is, is het appartement weer van de gemeente (of weetikveel wie dat appartement bezit)
die hebben sowieso een sleutel…

Gecondoleerd!
ik zou het niet weten hoe dat kan.

ze is nog niet dood verklaart ofzo, ze heeft nog geen overlijdingsakte.

SPOOOOOKY

geen idee, zal toch eeeecht wel iemand van familie of vrienden zijn geweest

Als het een huurappartement was de woningvereniging ofzo? Die hebben wel een sleutel en die zullen heus al wel op de hoogte zijn neem ik aan?

Vreemd, ik zou niet weten hoe dat kan. Sterkte!