Telefoon

Hee. Ik heb nu een s3 mini maar wil graag overstappen op Apple. Ik twijfel nog wat tussen de iPhone 5s en de 6, maar ik vind de 6 nog best wel duur. Is de iPhone 5s nog de moeite waard om te kopen? Ik twijfel erover omdat mijn s3 mini uit 2013 komt en de iPhone 5s ook. Maak ik een goede vooruitgang?

PS: mensen met een iPhone 5s: hoelang doen jullie met de batterij? Ik wil wel dat ie 1 dag mee gaat…

Ik zou voor de iphone 5s gaan. Je bespaart zo best wel een hoop geld. Ik heb zelf de iphone 5c en als ik niet de hele tijd snapchats zit te maken en mijn batterij om de energiebesparende stand zet, dan gaat hij een hele dag mee. Ik heb gehoord dat de batterij van de 5s beter is dus dat moet dan zeker lukken.

Ik weet dat je hier nog niet over hebt nagedacht, maar ik heb de s5 en die is echt goed! Ik heb gewacht op zo’n actie dat je geen btw hoeft te betalen (je weet denk ik nu ook wel welke winkel) Dus heb mijn telefoon toen ie net uit was voor 420,00 gekocht. De batterij is echt heel goed, als ik niet veel op mn telefoon zit kan hij makkelijk 3 dagen mee. Nu zal de telefoon wss wel goedkoper zijn want de s6 is er natuurlijk al en het is gewoon een oudere telefoon. Die actie gelde niet op apple producten jammer genoeg :frowning_face: ook al was de iphone 6 nog niet uit…

Hier heb ik wel over nagedacht, maar ik wil liever een iPhone.

De batterij in een iphone kan je verschrikkelijk makkelijk vervangen, nog geen 2 minuten werk. Een nieuwe batterij kost 7 euro.

Mijn iphones gaan rond de 4/5 jaar mee. Mijn iphone 3gs uit klas 3 van de middelbare (intussen 1 opleiding afgerond en begonnen op hbo) doet het nog steeds.

Wanneer je je iphone verkoop omdat je een nieuwere wilt krijg je er nog zo’n 150 euro voor (over 3/4 jaar).

Ik zou dan voor de 5s gaan, en dan over 3 jaar een nieuwere halen, en de 5s verkopen.

iphone 5 is prima hoor

Ik heb een 5c en mijn moeder heeft een 5s. Zijn allebei dik tevreden daarmee. Functioneert op alle fronten ook nog steeds helemaal prima.

Ik heb ook echt het idee dat er niets met die iphones veranderd als er een nieuwe uitkomt. Toevallig met die 6 dat die wat groter is, maar verder?

Hoe doe je dat dan? Een iphone kun je niet open maken. Ja je hebt wel van die pakketten daarvoor maar dat is ook een risico als je verder geen verstand er van hebt.

2 schroefjes los draaien, en dan de batterij eruit en nieuwe erin