Telefoon trilt niet als ik een bericht/whatsapp krijg?

Hee! Ik heb sinds vandaag de telefoon van mijn vriend overgenomen, een Samsung Galaxy Ace, hier voor had ik een Samsung Galaxy Gio, en daarbij trilde whatsapp altijd als ik een berichtje kreeg. Bij mijn huidige telefoon heb ik dat niet, ik heb bij whatsapp wel ingesteld dat hij lang/kort trilt, en bij instellingen ook. Maar hij trilt gewoon niet, ook niet als ik hem op tril/stilstand heb staan, of als ik hem op geluid heb staan.

Hebben meer mensen hier last van gehad? Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb mijn telefoon al een keer aan/uit gezet maar hij doet het gewoon niet.

Echt alleen bij whatsapp of ook bij een oproep of sms bericht?

Is toch juist chill dattie niet trilt. Ik wordt gek van al die whatsappjes de hele dag door, en heb opzettelijk de meldingen uitgezet.

Anyways, mijn broertje heeft ook de ace en ik weet zeker dat bij hem de trilfunctie van whatsapp wel werkt. Ik weet alleen zo niet uit mijn hoofd hoe je de trilfunctie kan aanzetten bij de ace. Ik zou gewoon nog even de instellingen een paar keer analyseren en dan vind je misschien wel wat!

Ik heb dat ook gehad. je moet je gsm resetten. ( Terug zetten naar fabieksinstellingen)

ps ; als j niet weet hoe dat moet, stuur note :grinning:

kun je dit niet gewoon instellen? bij whatsapp & dan instellingen? kan ik namelijk wel?

Al het hierbovenstaande even proberen, maar als dat niet lukt zou het ook kunnen dat je trilfunctie kapot is (is het een tweedehands telefoon?). Dat schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn…