Ik wil graag tijdens het hardlopen mijn telefoon meenemen, want daar heb ik de app ‘Runkeeper’ op gedownload die alles nauwkeurig bijhoud.
Nu heb ik altijd een broekje aan waar geen zakken inzitten en lijkt mij de telefoon in mijn hand houden nou ook niet erg comfortabel.
Eerder heb ik zo’n band besteld voor om mijn arm, maar dat vond ik absoluut niet fijn zitten.
Iemand nog ideeën? Alvast bedankt!
Bij je sportbh indoen!
In een tasje om je nek? Of aan een riempje met een buideltje/houder voor je mobiel?
Je kan ook je telefoon in je shirt ‘vouwen’ zegmaar, dan vouw je de onderkant van je shirt naar je toe en daar doe je dan je telefoon in, en dit geheel stop je in je broek, tussen je heup en het elastiek van je broek zegmaar. Ik kan het niet goed uitleggen maar het blijft op zich wel goed zitten tijdens het lopen, alleen zit het niet super comfortabel.
Ah bah nee dan gaat hij helemaal plakken en vies worden van het zweet daar :’) lijkt me trouwens ook niet lekker zitten.
Gebruik een vestje met zakken met een ritssluiting? Als je het warm krijgt kan je deze omknopen, al lijkt mij dat eigenlijk ook niet helemaal fijn hardlopen. Je kan anders ook een broek met zakken kopen of een lichtgewicht rugtasje waar je je telefoon in kan doen?
Vest met zakken met ritssluiting
Een heuptasje!
je kan hem eventueel ook aan de achterkant doen
Super handig! Dan plakt je telefoon aan je boobies zodat hij niet valt!
Ik heb overigens gewoon zo’n band voor je arm, maar je kunt inderdaad ook een band/tasje voor om je middel kopen (fannypack?).
Heuptasje van de H&M, misschien dat dit iets is?
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V25 0175292 001 27 1581 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/quicklook/large]
Dankjewel voor de reacties!
Je hebt ook speciale banden voor om je armen, maar dan moet je telefoon natuurlijk niet te groot zijn.
een klein tasje met draadje eromheen zzodat je die om je pols kan doen, je hebt dan wel je telefoon vast maar tis minder zorgelijk. Dat doe ik namelijk altijd
Ik heb een Iphone, en zoek een band of iets, waar ik m’n telefoon in kan doen tijdens het hardlopen. Heeft iemand hier enig idee waar je zo’n band dan kan kopen?
Ik heb zo’n band voor om je arm (voor mijn Iphone). Er zit zo’n rubber achtig iets waardoor je nog wel je scherm kunt gebruiken. Het is echt heel handig. Op eBay kun je ze voor een paar euro kopen: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=phone+running&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR2.TRC1.A0.Xphone+running+case&_nkw=phone+running+case&_sacat=0
Ik heb m ook altijd gewoon in mn hand… heel ongemakkelijk. En ik hoop altijd dat ik er niet uitzie als iemand die die telefoon net gestolen heeft en het op een loopje heeft gezet.
^me too haha
Hahaha heb ik ook, maar ik ga denk ik wel zo’n band kopen
Ik heb ook zo’n band om m’n arm! Werkt supergoed, die dingen kan je ook voor meerder telefoons of toebehoren gebruiken, echt een aanrader!
Ik heb ook zo’n band om m’n arm. Die hebben ze gewoon bij de action! Daar kan een telefoon in en je sleutel.