telefoon stuk

AAAA MN TELFOON IS STUK EN EN EN EN IK WEET NIET OF IK DE BON NOG HEB…
ik heb hem laten vallen mar dat heb ik natuurlijk niet gezegt anders moet ik dokken voor de repaaaaraaatiee!
maar dat duurt 4 weken…
op vakantie zonder telefoon =(
sorry ik moest t even kwijt.
ik ben hier echt stuk van, ik merk nupas hoe belangr dat ding voor meeee is., jemmmmmig wat ben ik een tutje

iemand zelfde meegemaakt?
veertel hiier hoe vreselijk het was(dan voel ik me even begrepen hier)

Dat is mooi dom.
Nieuwe kopen dan maar.

neeejoh, gratis reparatie binnen het jaar!
als ik de bon nog heb…

Tip: zoek de bon xD

ik heb en dagafschr gevonden…
dat is denk ik ook goed(:

Mijne is ook k*t… hij valt echt telkens uit… ben je zo aan t smsen valt dat rot ding uit =__="

Nu moet ik er weer mee naar de winkel…

Het is btw de lg shine in t roze, ze zeggen dat t aan lg ligt

Ik heb dat ook een paar meegemaakt, even zonder mobiel, verschrikkelijk!

Hmm, op vakantie zonder mobiel is toch niet zo erg =]
In het buitenland is het meestal heel duur, en misschien mag je af en toe
met die van je ouders smsen =] of soms ff op een computer mailen/msnen
Haha suc :wink:

Mijne was in de wasmachine, ik helemaal zoeken waar dat ding was :astonished:

maar hij doet het weer!

We zijn als mensen echt afhankelijk geworden van technologie. Best wel ziek eigenlijk.

Vakantie is om te relaxen niet om andere mensen plat te bellen en te smsen :wink:

Doe chill, je gaat op vakantie om rustig te genieten
als ik dalijk naar Aruba ga neem ik toch echt me mobiel niet mee lijk wel gek om mijn rustmomentje na een heel jaar school te verpesten om even leuk naar nederland te gaan bellen. Zoek verder na je vakantie

je kan toch ook een oude van iemand gebruiken of die van je moeder/vader lenen?

Gebruik een oude van iemand anders :slightly_smiling_face:
Mijne was ook stuk, en toen pas snapte ik waarom ik zo gehecht aan dat ding was :pensive: al mijn ‘liefdes-smsjes’ had ik met dat ding gekregen. Nu heb ik een nieuwe en is het tijd om aan een schone lei te beginnen :relieved:

Ennûh op vakantie is het niet de bedoeling bij elke hunk te gaan smsé naar AL je vriendinnen wat je nu weer hebt gespot, je gaat de hele vakantie genieten en na afloop vertel je maar mooi alles.

Als je niet zonder ding kunt leven, word het hoognodig tijd dat je het wel leert :slightly_smiling_face:

En, hoe is het gelopen?