Telefoon ruilen of kan dat niet?

Hoi, oke ik heb best wel een dringende vraag:

Mijn vader heeft vandaag dus echt superlief een iPhone 5S (in het zilver) voor mijn verjaardag gekocht. Met zo’n sim only abbonement. Maar als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de zilveren helemaal niet zo mooi… Dus dit is mijn vraag: Kunnen we die telefoon nog omruilen? Ik wil niet een soort last zijn van me vader dat ie bij het ruilen nog allemaal dingen moet doen ofzo

Alsjeblieft geen reacties van: ‘verwend kreng’ ‘wees blij met wat je krijgt’ enz. Mijn vader vroeg zelf aan me of ik de zilvere goed vond en toen heb ik maar gezegd dat ik niet precies wist hoe de goude er in t echt uitzag. Ik ben hem natuurlijk heel erg dankbaar

Ik hoop echt dat jullie een antwoord kunnen geven op mijn vraag ! :slightly_smiling_face:

Ps: Welke vinden jullie mooier? De zilvere of de goude?

Misschien als die nog helemaal goed verpakt zit en je morgen direct terug gaat?

Hij is nog helemaal niet opengeweest. De verpakking zit er dus nog helemaal omheen

Waar heeft hij hem gekocht?

Met een hoesje erom zien ze er hetzelfde uit…

Als de verpakking open is geweest kan dit niet meer. Dan is de verzegeling eraf en de verzegeling moet erop zitten om hem te kunnen ruilen.

Mediamarkt

Dat klopt ja! Maar ik ben alsnog aan het twijfelen…

Volgens mij kan het niet:
Uitgesloten van retour en omruiling in een Media Markt winkel zijn:
Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/service-annuleren-en-retourneren.html#product-retourneren

Ik weet dat het in je post staat, maar ja, ik vind het best wel verwend. Je krijgt zo’n duur kado. En dan is het nog steeds niet goed. Je vader heeft het je gevraagd, en het was blijkbaar niet belangrijk genoeg om even op internet de kleur op te zoeken.

Het is natuurlijk goed! Ik ben er hartstikke blij mee, maar als het kan, dan wil ik hem wel omruilen…

Op internet ziet het er heel anders uit dan in het echt… (tenminste, dat is meestal zo)

(btw: als iemand anders zo een topic had aangemaakt had ik dr ook verwend genoemd tbh, maar dat is echt niet mijn bedoeling en normaal krijg ik nooit zulke cadeau’s… )

zilver is beter. Zou 'm gewoon houden, als je hoesje eromheen hebt merk je er toch niets meer van

Hoezoo is zilver beter?
Dankjewel voor je reactie!!

Ik zou gewoon even naar de Mediamarkt gaan, zij kunnen je het beste helpen!

Ik wil hem wel ruilen tegen mijn Iphone 3. :slightly_smiling_face:

En ik vind de zilverkleurige wel mooi. :flushed:

Maar mijn ervaring is dat mediamarkt redelijk coulant is met ruilen, ook al staat op hun website dat telefoons en software die geopend zijn niet geruild mogen worden. Ik heb er ooit eens een laptop teruggebracht waar mijn vriend allerlij software op had geinstalleerd (hij durfde zelf niet te ruilen om die reden) en ik heb ondanks dat ze vreemde vragen stelde hoe die software erop gekomen is gewoon het geld teruggekregen.

Was naar een winkel gegaan om de kleur te bekijken ipv te wachten tot je hem in je handen zou hebben. Jemig zeg :"). Verder zou ik gewoon een leuk hoesje kopen die je er omheen doet, zie je er niks meer van en hoef je geen enorme moeite te doen. (Aangezien het ook al te veel moeite was om de kleur in de winkel te bekijken)

Wooh ik hoefde zo echt niet aan te komen bij mijn ouders hoor.
Ja vind 'm niet mooi , kan ik hem ruilen…

Maar ok, ik zou hem gewoon houden je doet er wss toch een hoesje om heen, en aan een ‘mooie’ telefoon heb je niks, als hij het maar doet toch wauw.