Telefoon probleempje.

Hallooo,

Ik heb vandaag eindelijk mijn lg viewty gekregen ja heel leuk enzo maar
ik heb een probleempje want ik kan helemaal niet bellen er staat dan : beperkte service terwijl me netwerk 4 streepjes heeft. Ik heb al naar het vodafone nummer gebeld maar dan krijg ik nog steeds beperkte service ook heb ik gekeken of er beltegoed op mijn simkaart zat maar ik krijg steeds een berichtje van : Uw mobiele nummer is nog niet actief. Activeer het nummer door in Nederland een telefoongesprek te voeren of te smsen
misschien kan iemand me helpen ?

kan je wel smsen ermee?

Nee ik kan er ook niet mee smsen :x

hmm bel via je huistelefoon even naar je mobiel?

Heey
dat ken ik ook want toen ik me telefoon nieuw was toen was het ook zo je moet ff ergens bellen of smsen en dan doet hij het weet !!

Ik heb van me oude mobiel naar me nieuwe mobiel gebeld en dan staat er oproep geweigerd

doe je mobiel aan uit:D?

Ja maar het probleem is dat ik naar niemand kan bellen of smsen en niemand naar mij kan bellen of smsen :no_good_woman:

Ik heb de batterij en de simkaart al 2x eruit gehaald…

In de handleiding van je simkaart staat ergens een nummer (servicenummer) wat je moet bellen, daarmee wordt je simkaart geactiveerd en dan doet ie het wel. Moet je maar even goed het boekje ofzo lezen wat je bij je simkaart hebt gekregen.

Ik heb de handleiding en de andere boekjes die ik erbij heb gekregen echt heel nauwkeurig gelezen maar er staat helemaal niks over een servicenummer ?

nog een keer bellen naar vodafone? ze moeten je wel helpen hoor…missch kan je met zn chatten via vodafone.nl weet nie of het kan, Kan wel via telfort oops

ik moest mijn simkaart activeren via de orange site…
misschien moet dat bij jou ook?? (ik kreeg er een mailtje over enzo…)