Ik ben sinds een paar dagen mijn telefoon kwijt (Samsung Star), en ik heb echt géén idee waar hij gebleven is. Heb m’n hele huis al doorzocht, maar niks gevonden. Nu wilde ik toch al binnenkort een nieuwe gaan kopen, maar aangezien ik in een geldcrisis zit moet ik het hier nog even mee doen en ik kan niet zonder telefoon. Dus ik wil vragen, is er een manier om mijn telefoon op te sporen?
Ik weet echt niet of ik hem ergens verloren ben of dat hij in huis misschien ergens tussen is gevallen waar ik hem niet kan zien. Hij is in ieder geval niet gestolen.
Ik heb al op internet gekeken maar daar stonden alleen dingen waar ik niks van snapte. Iets over een IMEI nummer? Ik weet echt niet wat dat is… Ik heb al geprobeerd om hem te bellen maar op de een of andere manier krijg ik steeds de voicemail, terwijl ik hem altijd aan heb staan dus dat vind ik een beetje vreemd…
Hopelijk kan iemand me helpen want ik heb hem hard nodig! X
Als ie aan stond kon je hem bellen met een andere telefoon, gewoon eens een keer alles goed opruimen?
Ja heb ik al gedaan. Hij stond aan dacht ik, maar ik krijg voicemail dus hij gaat niet over… Heb echt het hele huis al uitgemest het lijkt wel of hij verdwenen is…
had ik ook een keer… had wel 3 x me kamer opgeruimd, overal gekeken samen met me moeder lag die gewoon bij een vriendin
dus misschien ben jij hem ook bij je vriendin vergeten
Misschien in je kleding?
Ik wilde laatst mijn broek wassen met mijn mobiel erin…
Hij zit in ieder geval niet in de was want ik heb 1 korte broek en 1 lange broek aangehad maar die liggen nog over een stoel en daar zit hij niet in. Ik heb echt geeen idee waar hij kan zijn ik ben nogal veel weggeweest de afgelopen dagen dus hij zou overal kunnen liggen… Ik wou dat ik hem op kon sporen met een gps…
Als je een paar dagen afwacht vind je 'm vanzelf (ik weet het een paar dagen is lang haha)
en anders is die gejat of je bent hem echt verloren
Niemand die iets weet over opsporen met het IMEI nummer?
Pfff zoek ook mn telefoon! Dus ik begrijp je helemaal! Dat IMEI nummer staat op de doos van je telefoon (als je die nog hebt) en daarmee kan de politie je telefoon opsporen als zij willen, maar ze zijn er mee gestopt of doen dit niet vaak, omdat de telefoon vaak nog thuis bleek te liggen ofzo. (daar heb je de politie lekker voor!)
Weet je ook echt zeker dat je nog een volle batterij had? Kijk ook bij het politiebureau van je regio. Doe aangifte als je je IMEI nummer nog hebt. Als het dan ergens wordt gevonden dan kunnen ze het aan de hand van dit nummer aan je teruggeven omdat ze zien dat ie van jou is. Om eerlijk te zijn denk ik dat de kans dat je telefoon gestolen is 90% is. Je telefoon staat uit terwijl ie altijd aan stond toch? Dan heeft de dief waarschijnlijk direct de batterij eruit gehaald om zo niet gevonden te worden. Gelukkig ook voor mij loopt mn abbo net af, maar het is toch kut. Kan nu ook ff het geld niet missen en wou er een goedkope sim only in doen.
Ohh dat is balen dat de politie dat niet meer doet… De doos heb ik gelukkig nog dus ik ga het toch even doorgeven, al denk ik dat de kans klein is dat hij gestolen is aangezien ik alleen bij vriendinnen ben geweest deze week (ik ben teruggekomen van vakantie dus ben wat op bezoek geweest enzo) en ik ben nog niet in de stad geweest of op drukkere plaatsen waar hij snel gestolen wordt. Misschien dat hij tijdens het fietsen uit mijn broekzak is gevallen of dat ik hem bij een vriendin heb laten liggen maar dan had ze het al wel gezegd neem ik aan, tenzij hij daar tussen de kussens van de bank ligt ofzo.
In ieder geval bedankt ik ga voor de zekerheid wel dat IMEI nummer doorgeven en als ze dan iets kunnen doen hoor ik het wel
Ik denk dat je je telefoon niet terug krijgt met zon nummer.
De politie gaat daar niks mee doen… (alleen in bijz. gevallen, maar niet in geval van verlies of diefstal)…
Ik heb ooit een iphone gevonden… en een vriendin van mij werkt bij de politie… ze heeft mij toen uitgelegd dat er niks mee gedaan word.