Telefoon met toetsenbord

Heeeeej girls
Ik heb een vraagje.
Ik mag een nieuwe mobiel kopen, maar ik wil dus zo’n mobiel met zo’n uitschuifbaar toetsenbord. En het liefst ook gewoon goede camera en mp3 enzo. Maar hij mag niet te duur zijn.
Suggesties?
x.

klik hier ?

Ik zocht eigenlijk mensen die er zo een hadden, voor tips ofzo. :slightly_smiling_face:

Maaar dankjewel.

nee jammer die heb ik niet, heb lg cookie met toetsenbord als touchscreen. :wink:

Ik vind de HTC touch pro erg mooi, maar wel héél duur.

Jaa, die is helaas heel duur ja. :frowning_face:

up?

ik heb er geen dus kan je er niet mee helpen zie dit maar als een upje

mja ik heb de blackberry curve 8310 is zeer goed alleen als je er niet veel voor wilt uitgeven zou je hem dan beter niet kopen

Je moet die LG KS360 nemen die is én niet duur én super mooi ook in roze verkrijgbaar enzo een meisje uit me klas heeft hem ze vind hem heel fijn alles werkt goed enzo kwaliteit van foto’s is ook gewoon mooi en je kan er alles mee…!

Ik heb een Nokia E71, supertoestel.
mijn vader had hem van zijn werk maar vond de oude versie handiger dus mag ik hem gebruiken.
Hij is snel en handig.
1 nadeel; er zijn maar 4 achtergrondjes (voor menu etc) en die zijn niet zo leuk, maarja. voor de rest ben ik er super tevreden mee :slightly_smiling_face:
hij is niet uitschuifbaar trouwens, moet je maar even googlen

Okee, die klinkt wel koel!
Ik ga 'm even googlen.
Iedereen trouwens alvast bedankt voor de tips, meer tips zijn altijd welkom!

Ik heb sidekick LX maar die heb ik in amerika gekocht en die is best wel duur maar wel toetsenbord en toetsenbord op telefoon is echt aanrader :slightly_smiling_face:

okee!
up

Mijn vader heeft de HTC touch pro.
Die is echt heel fijn,xx

Jaa lijkt mij ook, maar die is zo duur :frowning_face:

zoiezo geen HTC kopen.
kheb m nu 2 maanden, en hij is nu al kapot
Had de HTC touch diamond. de iets simpelere versie van touch pro en zonder dat uitschuifbare toetsenbord. maar ik had een toetsenbord op me touchscreen en ik vind t best irritant maar dat zal wel door t touchscreen komen.

Jaa ik wil ook geen telefoon met alleen touchscreen, want dat lijkt me echt heel kut…

UP