Telefoon met Messenger ?

ik ben opzoek naar een telefoon waar ik makkelijk op kan msnen & wil dan ook graag met een volledig qwertytoetsenbord, ik heb al gezocht bij de Nokia E63 of de Nokia E71 ? alleen kan ik hier nergens vinden of ik er makkelijk op kan msnen, er staat wel snel internet enzo, je hebt ook de messengerphone van Samsung? iemand daar ervaring mee? en zoals op die Nokia’s ? kan je dan alleen op Ebuddy.nl ? of kan je ook echt Windows life messenger downloaden ?

• het mogen natuurlijk ook andere telefoons zijn, ben gewoon op zoek naar een telefoon waarop ik makkelijk kan internetten en msnen .

Dankjewel alvast! :slightly_smiling_face:

Ik zweer bij Blackberry.
Ik heb hem nu eindelijk na 01010192393208 jaar… dankzij een HI actie… ik weet niet of HI het nog steeds heeft… (In Zwolle volgens mij nog wel) maar ik heb dus nu een BB dankzij die actie ik heb alles erin voor maar 35 euro per maand. en eenmalige kosten natuurlijk maar die waren maar 25 euro…

Heeft alles erop en eraan… :] ik kan er echt alles mee ^.^" er zit al een WLM plugin bij in bij de mijne (toen mijn nummer namelijk werd overgezet, ik hield mijn eigen nummer)

Ja ik heb inderdaad ook bij de blackberry’s gekeken!
En daar kan je ook goed & snel op msnen en internetten?
en wat is WLM plugin (A)

HTC touch diamond, touchscreen met qwerty dan wel óp het touchscreen
bij de HTC touch diamond pro heb je ook nog een uitschuifbaar QWERTY toetsenbord. ^^

Je moet in ieder geval een android hebben. (Met QWERTY toetsenbord maar die zit er meestal wel op) want die hebben 9 vd 10 keer msn

Okee dankjeweell . :grinning:
ik ga gelijk kijken!

Voor mij is het snel genoeg, want voor meeste heb je allemaal apps… en die zijn snel :]
en WLM is Windows Live Messenger (Msn dus…)

Success met zoeken …

ik doe alles met mijn samsung touch, maar die heeft geen querwty

up.

misschien een HTC?
moet e zelf maar even kijken welke toch. (: