telefoon met abonnement

Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen, en wel een met abonnement. Tot nu toe heb ik altijd prepaid gehad dus ik weet niet echt hoe een abonnement werkt. Misschien dat jullie mij een beetje uit kunnen leggen, want ik heb al op google rondgekeken maar daar kwam ik niet veel verder dan aanbiedingen enzo.

Nu heb ik deze telefoon met abonnement gevonden: https://directsales.superdeal.nl/metro/details/1117/samsung_galaxy_ace_zwart , maar hoe zit 't dan precies? Als ik 't zo lees, krijg ik die telefoon gratis en ik sluit een abonnement af voor 2 jaar (laten we even uitgaan van Bel & sms voordeel 240 + web 2 jaar, kosten per maand 20,45) waar ik dan ook die volle 2 jaar 50% korting op krijg. Maar als ik op dat vraagtekentje klik staat er dat ik moet kiezen tussen óf belminuten óf sms. Stel dat ik voor sms kies, hoe zit het dan met bellen? Hoeveel betaal ik dan per minuut, en wordt dat per rekening afgeschreven?

Alvast bedankt! :wink:

Dat betekent dat als je tegoed 240 per maand is, je bijv 200 smsjes kunt versturen en 40 minuten bellen.
1 minuut bellen = 1 sms

Je moet dus niet kiezen tussen sms of bel, het zit beide in je pakket.

Oooooooh op die manier hahaha oke dan snap ik 't, dankjewel!

Bij Hi is 1 min. bellen 2smsjes

Echt? Vreemd. Bij mij is 1 sms gewoon 1 minuut.

bij hi moet je dan zo een smsje sturen naar een nummer en dan zet ie gratis je sms verdubbelaar aan en pas vanaf dan heb je 2x zoveel smsjes, dacht ik.