telefoon kapot mijn schuld? dus vergoeden?

goed ik zal het eventjes uitleggen, ik werk in de horeca, en ik gooide 2 dagen geleden “echt hoe stom en genant gewoon” glazen bier over tafel… er lag voor zover ik mij herinner een t-shirt op tafel, die was dan ook doorweekt en meer niet! dus die jongen moest lachen en zei; gelukkig lag mijn telefoon er niet!

en nou word ik dus net gebeld van jaaa je hebt die glazen omgegooid en nu is mijn telefoon stuk ! dus ik zei van ja naja dan moet je bij mijn baas wezen, maar het kan helemaal niet dat die mobiel toen stuk is gegaan! dan had ie dat toch gelijk gemerkt?? en niet pas 2 dagen later???

er is nu wel kermis, dus volgens mij is ie daar gewoon kapot gegaan en probeerd ie mij nu schuldig te maken ofzo,

maar wat doe ik hieraan? en vinden jullie dit mijn schuld?

zeg tegen je baas exact wat hij tegen jou heeft gezegd…

ja dat lijkt mij ook, maar eigenlijk is het dus een zijn tegen mijn verhaal!

maar het kan toch nooit dat die mobiel nu pas kapot is, door iets dat 2 of 1 dag/en geleden is gebeurd?

Hij kan nou toch niet zomaar zeggen dat jij zijn telefoon kapot hebt gemaakt?
Dat moest hij toen doen.

Ik kan ook niet zomaar naar een winkel gaan en zeggen ik kreeg eigenlijk 5 euro terug van u maar ik heb 4,50 gekregen… Je kunt het niet bewijzen toch?

Dus die kerel heeft het recht niet eens.

inderdaad, vertel hetzelfde aan je baas wat je hier verteld

nee okee! pff ik schrok al!,

Zoiezo een mobiel kan wel tegen een stootje, daarbij komt ook dat ie helemaal lam was dus met een beeetje geluk weet ie niet eens meer dat ie gebeld heeft xd :slightly_smiling_face:

sorry hoor, maar raakte eventjes in paniek :slightly_smiling_face:

Je maakt je voorlopig druk om niks :wink:

Vertel je baas precies wat je hier zegt, over wat hij zei, en dat je dat echt wel meteen merkt. Je baas geeft je vast gelijk. HIj heeft toch geen zin een nieuwe telefoon te betalen :wink:

dankje! :slightly_smiling_face:

naja, als hij daar geweest is dan zal ik het wel horen,! en ik zal idd gewoon zeggen wat hij gezegd heeft! en dan komt het wel goed!

:slightly_smiling_face: