Telefoon kapot, bang

ik heb vanmorgen mijn telefoon in de wc laten vallen, omdat hij dus in mijn achterzak zat…
ik heb deze telefoon sinds januari en hij is al 2x gemaakt aan het scherm. Ik weet niet hoe, maar ik maak altijd mijn telefoons kapot… Ik had hem in rijst gedaan en eerst werkte hij nog maar nu gaat die niet meer aan. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen omdat ik niet weet hoe ik het ga betalen en alles. De verzekering weet ik niet of die zulke schade gaat vergoeden.
Ik weet wel zeker dat mijn ouders laaiend worden en ik wil gewoon niet vertellen maar het moet wel… Heeft iemand tips ofzo

Ik zou eerst even contact opnemen met je verzekering zodat je zeker weet of ze het gaan vergoeden. Ik weet niet hoe oud je bent en of je al een baantje hebt, anders zou je je ouders tegemoet kunnen komen door te zeggen dat je je telefoon gaat betalen door middel van een baantje. Dan zien ze dat je serieus bent, wie weet helpt dat wel.

Succes en sterkte in ieder geval.

Je moet je telefoon tussen de 24 en 72 uur in de rijst laten liggen, je hebt hem er dus veel te snel uitgehaald.

Je zult het toch echt tegen je ouders moeten zeggen. Zij kunnen dan uitzoeken of de verzekering het vergoedt.

Je moet inderdaad even wat meer geduld hebben en hem zeker 2 dagen laten drogen. Ik heb dit begin van het jaar ook gehad, ik was aan het schoonmaken en mn telefoon floepte zo uit mn borstzakje de emmer met sop in. Ik kon hem toen niet in rijst leggen maar 2 dagen later deed ie het weer.

Ik heb dit ook eens gehad en het allerbelangrijkste is dat je hem volledig moet laten drogen voordat je hem pas weer aan zet. Daarna zou hij het gewoon weer moeten doen. Succes!

Je moet eerst je telefoon helemaal lostrekken, dus alles uit elkaar halen wat er los te halen valt. Minstens 2 dagen in de rijst laten liggen en NIET aan zetten. En neem zsm contact op met je verzekering om te horen of ze het vergoeden.

En als dat uiteindelijk allemaal niet werkt, moet je misschien toch maar een goedkopere telefoon nemen als je ze blijft slopen.