Telefoon in water gevallen, maar werkt nog. Wat nu?

Hei,
Mijn telefoon is op school in de wc gevallen. ik heb hem gelijk afgedroogd met wc papier, ook de binnenkant. Daarna heb ik hem gelijk weer aangezet om te kijken of hij het nog deed en hij doet het nog. Ik ben natuurlijk heel blij maar ik ging toch op internet een beetje rondkijken en daar zie ik dat dit heel dom is. Dat je hem eigenlijk eerst moet laten drogen voordat je hem weer aanzet. Hij kan er anders na twee weken alsnog mee stoppen. Heeft iemand van jullie wel eens zijn telefoon in de wc laten vallen en dat hij het zonder te drogen nog deed? en deed die het daarna na een paar weken niet meer of is hij het blijven doen. Graag antwoorden pleas want ik zit echt een beetje in de stress. Heb de telefoon nog maar 2 maanden en geen geld voor een nieuwe. Ik heb trouwens de samsung galaxy j3 2016

Toen mijn telefoon in een plas water was gevallen heb ik 'm uit laten staan en zodra ik thuis was in de rijst gelegd. Een hele nacht erin laten liggen en de dag erna deed ie het weer. Misschien kun je dat alsnog proberen?

Zou hem weer uit elkaar halen en dan bijvoorbeeld in een bak rijst doen voor in ieder geval een dag. Google even wat het slimste is om te doen. En verder moet je echt even afwachten en er vanaf blijven.

Ik zou even naar de winkel waar je de telefoon hebt gekocht gaan om te controleren of er geen water schade is.

Ik heb hem heel de nacht 12 uur lang laten drogen maar had geen rijst. Ga hem vandaag zi veel uit laten staan zonder de accu er in en hopen dat hij dan nog een beetje verder kan drogen. Alles doet het nog dus ik denk dat hij het overleefd heeft

Mijn (ex)telefoon is een aantal jaren geleden in een wc gevallen :flushed: (Samsung galaxy Y) en die heb ik uitelkaar gehaald en alle onderdelen in een bak met rijst gelegd. Ik heb hem toen een aantal dagen laten liggen en hij heeft er toen niks aan overgehouden!