Telefoon in het water gevallen

ik heb een keer de huistelefoon in de wc laten vallen…
volgens mij hadden we hem toen in de oven gelegd, op een heeeeele lage temperatuur, 30/40 graden, en zo laten drogen :’]

Mijn mama had haar gsm ook eens in de wc laten vallen xd dan had ze hem gewoon gedroogd en dan werkte die weer. Maar de batterij was na enkele uren altijd op, dus heeft ze een nieuwe gekocht.

Ik heb een oude mobiel (die ik leende van mijn vriend) in de wc met pis laten vallen :face_vomiting:
Ik heb hem er wel uitgevist (iel) en na 3 dagen drogen op de kachel deed ie het weer een beetje :stuck_out_tongue: maarja gelukkig kreeg ik na een week mn eigen mobiel weer :relieved:

het gaat nu roesten denk ik

op vakantie gingen we een keer snachts naar de rivier maar we moesten over rotsen en het was vet donker xD zegt een jongen oo ik schijn wel even bij. hups mobiel in het water… “kut hoe krijg ik hem er nou weer uit?” hmmm… toen ging iemand hem bellen ging het lichtje aan xD hij paktm uit het water… "hm zou die het nog doen? " je kon me opvegen xD

Dat is bij mij ook gebeurd, ik ging toen naar de winkel gebacht (media markt) en ze zouden hem maken ze zijden dat het geen enkel probleem was, Na een week kwam er een brief &rekening binnen het was iets van 27 euro dus mijn ouders gingen hem gelijk halen komen ze daar aan zeggen ze ja sorry we konden hem niet maken… maar hier is de rekening:O dus me ouders egt zo ‘moet ik 27 euro gaan betalen voor een kapote telefoon’:S dus hebben ze hem maar daar gelaten dus binne 4 maanden dag 250 euro dus breng hem niet naar de media markt! Maar als die net zo nat is geworde als die van mij dan is die denk ik niet meer te maken.

Niet in de magnetron doen!!!

Heb ik destijds ook gedaan, en het flitste helemaal van electriciteit, en stinken dat het deed! Achteraf dacht ik eigenlijk pas na dat het ook heel onlogisch is. dus laat dat!

best dom als je dat doet xd
je mag al geen ijzer erin doen, laat staan een gsm.