Telefoon in het water gevallen

Ik heb net mijn telefoon in het water laten vallen!
Weet iemand hoe ik hem weer aan de praat krijg??
Ik heb de batterij en de simkaart eruit gehaald en het in een handdoek gewikkeld!

HELP HELP HELP!

Gewoon alles rustig op laten drogen, inwikkelen in een handdoek is ook goed! Heb het zelf ook gehad, wat je niet moet doen is als het schermpje nat is er met een föhn op gaan blazen, er zit een soort laag op die er dan afgaat en dan doet ie het helemaal niet meer.

Hoop dat je er wat aan hebt. :slightly_smiling_face:

Even op de verwarming leggen.

Vooral niet aandoen. Uhm nou ik had toen wel alles van de binnenkant geföhnt toen die van mij in het water was gevallen en daarna deed hij het weer en bij mn vriendin ook. Maar ik had geloof ik ook niet op het scherm geföhnt.

alles laten drogen. en dan eventueel morgen nog even nafohne

Dankjulliewel!(A)(L)
hij licht nu te drogen op de verwarming met een handdoek er om heen!
Nog mensen andere tips?

x x

zover mogelijk uit elkaar halen, en paar dagen op de verwarming leggen.
ovr zo’n 2 dagen doet ie t weer :slightly_smiling_face:

Wel een paar dagen wachten.
Een vriend van me gebruikte hem na een dag weer en toen was die dus nog neit opgedroogd en ging die alsnog later kapot x’]

Alles helemaal goed laten drogen.

die van mij was een keer in de WC gevallen XD
Had em ook op de verwarming gelegd en gefohnt.

En me ringtonen klonken toen echt als onderwater maar na een tijdje deed ie het weer normaal

Ik ken iemand die hem in de microgolf had gestoken & hij ging weer xd

Op laten drogen, en naar de winkel er mee terug gaan heeft geen zin. Er zit een stickerding op die laat zien of de telefoon nat is geworden en dan krijg je niks

Hahaha dat is niet zo slim hè. :kissing: Nou ik heb ook een keer met mijn telefoon gedouchet hoor(maar hij deed het gewoon meteen nog!)
maar wat iedereen al zegt gewoon op laten drogen op de verwarming en naa een paar dagen doet hij het weer :astonished:

Bij mij was toen de batterij kapot.
Nieuwe batterij gekocht en tadaa:D

bij mij was ie mee de wasmachine ingegaan
alleen simkaart deed het nog.

Helemaal op laten drogen. Simkaart en batterij idd eruit halen en alles naast elkaar hélemaal laten opdrogen. En anders naar de telefoonwinkel gaan ofzo, mss dat die kunnen helpen.

ik heb mijnes een keer in de wc laten vallen…
je moet hem helemaal uit elkaar halen,
en alles goed droog fohnen

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb een keer hetzelfde gehad ongeveer (maar dat was heeeeeel dom, dus zeg ik hier niet :stuck_out_tongue: )
maar in Amersfoort zit een winkeltje, die helpt je voor ¤15 weer aan een werkende telefoon, geweldig. Hij kan alles, die man!
Maaar als de dingen die hier staan ook werken is dat natuurlijk makkelijker :slightly_smiling_face:

Mijn telefoon is laatst in de wc gevallen :roll_eyes:
Na 2 uur föhnen deed 'ie het weer.

Mn iPod was laatst in bad gevallen xD [opvakantie]
Na een half uurtje deedtie het weer haha.
Ontopic; gewoon uit elkaar halen en laten drogen =)
Goodluck