Telefoon hacken

Hey dames,

Ik heb de vermoedens dat mijn vriendin de jongen leuk vindt waar ik verliefd op ben. nou dat is super normaal maar ik zou wel willen dat ze er eerlijk over zou zijn. Het zijn niet zomaar vermoedens dat ze het leuk vindt als ik over hem praat maar heb echt veel dingen gezien en gehoord die er op luiden.
Nou heb ik op internet gelezen dat je de whatsapp kan hacken en gesprekken mee kunt lezen. maar kost wel geld en moet je het betalen door internetbankieren (wat ik niet hebt) dus ik vroeg me af of iemand iets anders weet hoe ik haar whatsapp moet hacken.

Wow calm down. Ga niet de whatsapp van je vriendin hacken om dit dat gaat echt veel te ver.

Weet je zeker dat je vriendin hem leuk vindt? Want dit klinkt eerder alsof jij obsessief bezig bent met hem. Je vriendin doet trouwens niks fout. Ze is jou helemaal niet verplicht om te vertellen of ze hem leuk vindt of niet. Dat recht heb je niet opeens omdat jij verliefd op hem bent.

Dat gaat een beetje te ver vind je niet? Waarom zou je je vriendschap zo op het spel zetten voor en jongen, terwijl je het niet eens zeker weet? En als het wel zo is dan tja zij heeft ook recht op haar gevoelens net als jij leg je er bij neer.

het is gewoon dat ik zeker wi zijn of ze echt contact met elkaar hebben. als ze hem leuk vindt vind dat ik dat echt niet zo erg maar wil er gewoon zeker van zijn zodat ik er ook rekening mee ga houden

Als je het niet erg vindt waarom wil je dan zeker weten dat ze contact met elkaar hebben door haar telefoon te hacken? Want dat klinkt juist alsof je heel erg jaloers bent. Je zal maar gewoon moeten geloven wat je vriendin zegt want een telefoon hierom hacken is echt bullshit.