Telefoon geluid

Hallo! Ik heb zegmaar een soort van een probleem, het begon een paar maanden geleden. Ik kreeg een nieuwe telefoon. Maar na 2 maanden had ik heb dus op school in de wc laten vallen. Heel dom natuurlijk, maar ja mn nieuwe telefoon was kapot. Ik moest dus een nieuwe kopen, van mijn eigen geld want dat was al mn 3e telefoon die ik perongeluk kapot heb gemaakt in een half jaar tijd. Nu had ik dus een maand ofzo een nieuwe, maar heel vervelend heb ik hem vanmiddag op school weer in de wc laten vallen. Nou had ik dus geluk want hij deed en doet het nog en er is niks kapot dacht ik. Maar nu wilde ik mijn playlist luisteren en als ik mijn oortjes erin deed dan kwam het geluid zegmaar alsof er geen oortjes in zaten, ik heb verschillende oortjes geprobeerd maar het blijft hetzelfde. Heeft iemand misschien tips of weet hoe ik dit normaal kan krijgen? ik heb trouwens de samsung galaxy a12

Grote kans dat het kapot is. Zou even langsgaan bij een telefoonwinkel en vragen of ze wat voor je kunnen betekenen.

Ja helaas maar dankjewel