Telefoon Abbo

Dag dames,

Mijn telefoon is stuk gegaan bladiebla. Dus ik ga nieuwe telefoon halen met een abbonoment. Maar ik weet nou niet wat voor abbonoment ik moet halen. Van telefort, kpn of hi ofzo? Welke hebben jullie, hoeveel betalen jullie p/m en hoeveel belminuten en sms te goed hebben jullie ? En hoevaak kom je over de rekening erheen. Want ik hoor ook veel mensen zeggen dat ze vaak rekening over het maandelijks bedrag krijgen, terwijl ze gewoon binnen die belminuten enz zitten.

Peacex

Er viel me wat op aan je bericht. Niet echt belangrijk ofzo, maar het is abonnement en niet dat wat je getypt had.
Verder heb ik niets te vertellen, ik heb zelf beltegoed…

kijk eerst voor jezelf hoeveel je ongeveer per maand verbruikt,
dan pas je daar gewoon ja abo op aan.

vaak zijn er wel aanbiedingen bij verschillende providers, je moet maar kijken welke telefoon icm abo je wilt, en welke dan het beste uit komt.

succes

Ik heb hi.
9 cent per sms en belminuten weet ik eigenlijk niet. Ik bel zowat nooit dus meestal kijk ik waar de sms het goedkoopst is.
Maar ik heb prepaid en probeer maar 10 euro per maand te gebruiken, omdat ik niet werk en dus op zakgeld na alleen inkomsten via oppassen krijg en dat is niet elke week of maand het geval.

Hahahahaha idd.