Ik heb met carnaval dus een ontzettend leuke jongen leren kennen. Klikte meteen leuk en na carnaval hebben we ook contact gehouden. Dat begon met een paar apps per dag maar dat werd al snel de hele dag door. De wederzijdse inetresse werd hierdoor alleen maar sterker dus besloten we wat te gaan drinken. Inmiddels hebben we 4 keer een date gehad en elkaar een paar keer in de kroeg gezien. Op de eerste date hebben we weer gezoend bij afscheid, en de dates werden steeds closer. Hij zoent mij gewoon waar zijn vrienden bij zijn en iedereen weet van ons. We geven ook gewoon toe aan elkaar dat we elkaar heel erg leuk vinden. Gisteren appte hij dat hij het zo fijn vindt dat het relaxed tussen ons gaat. Dat we niks overhaasten, en dat hij dat eigenlijk alleen maar een heel goed teken vindt. Ik vind dat van de ene kant ook, omdat ik in mijn verleden heel vaak teleurgesteld ben…maar van de andere kant heb ik eigenlijk wel de behoefte aan een stapje meer. Daarmee bedoel ik niet seks ofzo, maar gewoon…dat we elkaar vaker zien in plaats van de hele dag door whatsappen. Als je elkaar de hele dag door vertelt hoe leuk en lief je elkaar vindt en zegt dat jullie de enige voor elkaar zijn…dan is dat toch eigenlijk helemaal niet zo raar? Van de ene kant wil ik hem gewoon vertellen dat ik het stadium van de hele dag smsen/appen en 1x per week een date wel gehad heb. Maar ik ben bang dat het dan misschien een beetje afschrikt omdat we het er eigenlijk overeens waren dat we het fijn vinden dat we niks overhaasten. Ik hoef niet direct een relatie met hem…maar iets serieuzer mag van mij dus wel. Zal ik het maar gewoon tegen hem zeggen, of is het beter om te wachten tot dat vanzelf gaat?
Ik zal het gewoon tegen hem zeggen
succes xxx
maar dat is al meer dan een maand geleden:) ik denk dat je het wel langzaam kan vragen. of wat stille maar toch duidelijke hints geven enzo?
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen! Zeg dat je hem graag vaker zou willen zien en vertel er ook bij dat je niks wil overhaasten, maar dat je je gewoon fijn voelt als je bij hem bent.
ik heb een relatie met een jongen die meer dan 100km van mij vandaan woont. hierdoor hebben wij doordeweeks ook alleen maar contact via de telefoon of via het internet. als je de jongen echt interessant vind moet dit prima werken. al moet ik zeggen dat ik mijn mannetje doordeweeks enorm mis en niet kan wachten tot ik klaar ben met mijn studie en officieel met hem kan samen wonen. in plaats van alleen de weekenden en vakanties/vrije dagen!
ik zou zeggen praat gewoon met deze jongen en wacht af wat er gebeurd. succes