tekstjes

hai,
heeft iemand hier nog van dit soort tekstjes:

kijk eens in mijn ogen, wat je ziet is verdriet mijn lach is gelogen, zo vrolijk ben ik niet. ik zal wel vrolijk lijken, maar van binnen ga ik kapot ik probeer stiltes te ontwijken. Als ik na ga denken, voel ik me verrot. er zijn een aantal mensen in m´n leven, waardoor ik me beter voel. die me even afleiding geven, zij weten wel dat ik hun bedoel. ooit zal de dag komen, dat ik mijn tranen inruil, en weer geniet. dat m´n leven is zoals mn dromen. want geloof me, ik ben niet wat je nu ziet ik zal wachten op de dag dat ik weer kan lachen om alles, zonder een neppe glimlach op mijn gezicht & me toekomst weer licht geeft, en mijn wereld weer kleur geeft.

&

ik kan je geen oplossingen geven voor al je problemen, maar ik kan naar je luisteren en dan zullen we samen zoeken naar antwoorden. ik kan je verleden met al je pijn niet veranderen, maar ik kan er nu voor je zijn wanneer je me nodig hebt. ik kan niet voorkomen dat je over je eigen voeten valt, ik kan alleen mijn hand aanbieden, zodat je die kan grijpen mocht je vallen. jouw plezier, overwinningen, successen en geluk zijn niet de mijne, toch kan ik met je meegenieten. jouw besluiten in het leven zijn niet de mijne om te maken, ik kan je alleen steunen, aanmoedigen en je helpen als je daar om vraagt. ik kan niet voorkomen dat je je hart breekt of pijn hebt, maar ik kan een arm om je schouder slaan en je helpen de scherven op te rapen. i’ll always be your friend.

Ik heb al meerdere topics doorgezocht, maar kon niets vinden…

zijn zulke ook goed ;$?

het is triest hoe je beste vrienden je ergste vijanden zijn geworden.
hoe lolly’s zijn omgezet in sigaretten.
hoe de onschuldige zijn veranderd in sletjes.
huiswerk gaat in de prullenbak.
cola & limonade worden breezers & safari
weetje nog? dat high worden, schommelen op de speelplaats betekende?
dat het ergste wat je van een jongen kon krijgen, koekjes waren?
weet je nog dat papa’s schouders de hoogste plek op aarde was en mama was jou heldin?
je ergste vijanden waren je broers en zussen.
race wedstrijden gingen over wie het snelste kon rennen.
het enige geneesmiddel dat je kende was een hoestdrankje
& een kort rokje dragen maakte je geen slet.
weet je nog dat het enige dat je pijn kon doen was een schaafwond op je knie,
en een afscheid betekende altijd: tot morgen?
en we konden niet wachten om op te groeien…

Zoo! die is echt goed!
heel mooi!
xx

Wouw! Die is echt heel mooi geschreven!

hier bestaat al een topic van, flauw hoor.

maar dat zijn meer engelse quotes ;]

& er bestaat ook nog eentje met alleen nederlandse.
en bij agenda plaatjes staan der ook nog 1000 tussen.

:w00t:

Ja, je kan natuurlijk zeggen dat er al een topic bestaat, ook al geeft ze aan dat ze niks kon vinden. Óf je kan haar gewoon even helpen. Want zo heeft ze ook niks aan je -.-

haha nee ik doe alleen maar stoer,
tuurlijk ga opzoek naar tekstjes

schaam me diep heb niet het onderste doorgelezen.
maar nee ik ben niet zo van die cliché tekstjes.
sorry. heb er geeneen.

Inderdaad. Ik zou zeggen post de topics hier, iedereen happy.

haha sorry,
vergeven en vergeten?
:stuck_out_tongue:

Wauw, deze is echt mooi ja!

Wauw, deze is echt mooi ja!