Tekstjes op schoenen.

Ik wil m’n witte nep-allstars gaan pimpen, maar weten jullie leuke tekstjes die erop kunnen? :wink: Niet te groot dus!

hmm, tekstjes op je schoenen?
is een printje ofzo niet leuker?
majaa, dat is jou keus…
-this is why i’m hot
of iets in die richting

Nee ik wil hem door mijn vriendinnen helemaal vol laten schrijven :wink: Haha dat lijkt me wel hip.

iedereen schrijft en tekent ook op z’n allstars tegenwoordig he… pfft :stuck_out_tongue:
Weet je wat je moet doen :stuck_out_tongue:
pak watervaste VILTSTIFTEN… maak op een papiertje een schets van wat je ongeveer gaat neerkladderen… bijvoorbeeld gekleurde vakken en dan ergens een roos ofzo… (ik zeg maar wat)
En dát dan op je nep-allstars zetten… Dat tekenen met viltstift en tekstjes erop is inmiddels al zo… onorigineel… dat had ik 2 jaar geleden (ja, echt ja.)

Hmm ik heb nog nooit iemand gezien met tekstjes erop, dus ik doe lekker m’n eigen ding. En ik heb wel meerdere mensen gezien met tekeningetjes erop, en dat vind ik juist zo onorigineel :wink:

boeiend of het onorgineel is, dat was haar vraag helemaal niet …
maar goed tekstjes? THAT’S HOT en dan YOU’RE NOT :stuck_out_tongue: en verder kun je het misschien uit songteksten halen van liedjes als Do It van Nelly Furtado of iets anders.

dat is echt iets van toen ik in de 2e zat…
4 jaar geleden dus:’)…
idd mooi printje of iets is beter:)

Bij mij heeft een jongen mijn schoenen volgeskrast. Er staat; Mailipaard. Dat is een sukkel bij ons op school :L

uhm… van songteksten is leuk ja! en voor de rest . ik vind deze geniaal: I’m Buck and I am here to fuck. Whahahha, maar die zou ik er maar niet op zetten. Dus ik zou gewoon een lievelingsliedje pakken en daar het refrein ofzo van erop zetten.

En @ BOEMLAUU: dus jij wilt zeggen dat mensen die schrijven op hun schoenen sukkels zijn?

leuk idee:)

Be Creative ofzo ¬¬

ik heb me witte allstars ook ondergekalkt met textief stirten… maar ik heb er gewoon op getekend… en heel veel kleurtjes enzo… regeboogjes en op een kant staat ook wel een tekst… BANG BANG STOOT 'EM UP YEAH! das can cobra starship… en op me zwarte staat ook een tekst op de zool zegmaar… mja bij mij komt ook alles uit songteksten… ) succes!

" dit zijn de meest inspiratieloze schoenen voorzien van tekst ooit"

Ja ja ja, doe die xD

door je vriendinnen laten volschrijven is pas écht onorgineel, maarja, als jij lekker je eigen ding wil doen.

Waarom open je deze topic als je toch al weet wat je er mee gaat doen ?
want je zegt dat je hem vol laat schrijven door je vrienden

these schoes are made for walking… (of hoe je dat ook spelt :stuck_out_tongue:)
een meisje wat ik ken had van die hele shakespeare teksten dr op gemaakt, en nog met wat regenboogjes dr bij enzoo, was best coowl

Dat plaatje van BOEMLAUU die kan je er ook op tekenen :wink:

im bringing sexy back

offff:

sexy never left me. ^^