Teksten voor op kast

This is not a black closet.

^heb je dat van ceci n’est pas une pipe? Want dan zou het: this is not a white closet moeten zijn
tenzij je er natuurlijk een parodie op wilt maken. I like :relieved:

Is ook zeker iets wat je niet beu geraakt.

Het was toch ceci n’est pas une pomme? Of had Magritte verschillende varianten gemaakt?

Misschien kun je iets op mijn site vinden; http://imonline.nl/BubbleeGumm

Nee :stuck_out_tongue: De inspiratie kwam van een of andere tas

"If people were meant to pop out of bed, we’d all sleep in toasters’’

Geen idee meer waar ik die had gevonden, mssn ook niet echt iets voor op een kast xD t is maar een idee :stuck_out_tongue:

Nog meer ideeen??

loco!
ah nee das spaans XD

It’s something unpredictable, but in the end it’s right.

“I like my money right where i can see it, hanging in my closet”
Van Sex and the city!

Het verbaasd me dat die er nog niet bij staat, of heb ik met mijn neus gekeken?!

@ Romygewoon
Haha dat verbaasde mij ook al maar die heb ik dus al;)

ik zou er niet op tekenen… koop dan whiteboardstickers of krijtbordverf; dan kan je het altijd nog veranderen :wink:

@ YOURHERO
ik snap wat je bedoelt
maar ik heb nog altijd een 2e kast precies hetzelfde dus als ik hem zat ben kan ik hem altijd omwisselen: p maar ik wil gewoon de meest algemene dingen niet zo persoonlijk ofzo zodat ik het niet gauw zat raak, ik zet er bijvoorbeeld ook allemaal zinnen uit liedjes op waar ik vrolijk van word: D

ik wilde eigenlijk ook al zoiets schrijven.
geweldig: ik zag in Delft eens een auto met op de zijkant enorm geschreven ‘Ceci n’est pas une Ferarri’

@ FCR_
ik heb het ook van een auto, ik had net gekeken naar die kast loop ik hun huis uit zie ik daar een oude mini staan met allemaal tekstjes erop zoals: ‘je mag me nog niet aanrijden, ik ben nog maar zo klein!’ toen wist ik meteen wat ik met mijn kast wilde alleen ben ik te inspiratieloos:(

Nog meer??

Life is like a rainbow: You need both the sun and the rain to make it’s colours appear

Een van mijn favorite quotes :stuck_out_tongue:

Het is de toekomst waarin ik geschiedenis ga schrijven

Prachtig!

'Give a girl the right shoes and she’ll conquer the world" uit de River Island in Berlijn, maar vond m zo leuk :grinning: