Teksten voor op kast

Haaai
Ik ga binnenkort verhuizen en in mijn nieuwe kamer krijg ik een hele saaie witte kast! Ik wil hem graag oppimpen met leuke qoutes of mooie stukjes uit liedjes of grappige zinnen, alles is kan zolang het maar engels is! :slightly_smiling_face: Alleen (dit klinkt raar) moeten het wel een beetje geschikte zinnen zijn voor op een kast:D

ehmm teken niet op je kast maar beplak ze met interieur stickers…

Je kunt even googlen op ‘funny quotes’ o.i.d., soms vind ik dan best wel leuke dingen. Verder heb ik zo niet even citaten voor je klaarliggen, schuldigung.

iets over uit de kast komen, ghehe

“Narnia”
Savvy?

@ Callthephone
Ik heb al heel veel gezocht op internet… Maar dat zijn meestal quotes met ‘I’
dus daar is niet veel mee te vinden. Maar ik bedoel ook meer van als jullie nog een geniale zin weten of jullie die dan willen posten;)

@ Jorineee
Voorbeeld??:slightly_smiling_face:

Tof idee!
Mijn citaten zijn alleen altijd te persoonlijk, zou het dus nooit op een kast zetten waar iedereen ze zomaar kan lezen.

@ Brod
Ja maar het zijn niet echt persoonlijke qoutes, zinnen, stukjes tekst die bedoel gewoon algemene dingen die grappig of mooi zijn

“La maison”
“La penderie”
“La gard-robe”

ofzo

Edit: Shit zie net dat het Engels moet zijn xD Dan weet ik niks, heb je geen foto van de kast? :stuck_out_tongue: dan kan ik me een voorstelling maken hoe het zou zijn met welke tekst.

a girl can never have enough clothes

Ik heb er geen foto van want ik moet hem nog krijgen van iemand. maar volgensmij een hele goedkope zo ziet ie er teminste uit hij is gewoon wit ‘klapdeuren’ en dat was het;)

A girl’s just as hot as the shoes she choose.

@ knakworstenboom
die is ook heel leuk!
Nog meer ideeen??

ik heb ook een saaie simpele witte kast met 2 deuren… heb er ook een tekst opgeplakt! gewoon in mooie letters uitgeprint
het is niet engels, maar er staat “aut viam inveniam aut faciam” - óf ik vind een weg, óf ik maak er een…
op mijn muur heb ik; “if you can dream it, you can live it”… elke dag wakker worden met een levensles :stuck_out_tongue:

@ YOURHERO
dat is ook heel cool! ik wil zegmaar mijn kast volschrijven met allerlei teksten gewoon lekker met een stift:) en een deur over houden voor vrienden en vriendinnen die langs zijn geweest dat die er wat op kunnen schrijven…
misschien is het nu ook wat duidelijker voor de anderen?

Pas wel op dat je teksten niet ik vind het woord niet, bij gebrek aan beter: ‘girly’ zijn, want een kast is toch iets waar je meestal lang mee moet doen. En eenmaal je volwassen bent… Heb je er met je ouders over gesproken?

wat dacht je van die van het tattoo-topic op de homepage. Wat zij op haar rug heeft laten tattoo-eren? (hoe schrijf je dat xD)
Iets over: de mooie dingenin het leven zie je niet met je ogen maar met je hart (en dan in het frans)
Het heeft niet echt met een kast te maken maar kan toch ook?
Moet je maar even kijken :wink:

@ Brod
Ik heb 2 dezelfde kasten en ik mijn slaapkamer word op de zolder en dan heb ik voor de zolder ook nog een ruimte waar ik de andere kast kwijt kan dus als ik het zat ben kan ik zal altijd nog omwisselen en dat is ook de reden waarom ik de teksten een beetje algemeen wil

@ YouMakeMeFeel
Klinkt een beetje zeurdeig maar ik wil de teksten alleen engels, want anders word het een beetje rommelig;)