Tekst voor Jongen

Hai,
Ik ben al een paar weken bezig met een jongen alleen hij is boos omdat ik met een vriend van hem omga die mij leuk vind. Heeft iemand misschien een tekst voor een jongen waar je ruzie mee hebt. Ik heb het echt nodig. Ik wil hem graag bewijzen dat ik echt van hem houd.
x

Hoe bedoel je een tekst? Wat moet erin staan? Dat je van hem houdt? Dat kan je toch gewoon zeggen? ‘Ik hou van je.’

Ik bedoel echt een lange tekst, waarin staat dat ik om hem geef, het niet de bedoeling was hem boos te maken enz…

zeg gewoon; ik hou van je. probleem opgelost.

heb ik al gedaan maar hij leest en reageert niet.

in het echt natuurlijk…

Ik denk niet dat het werkt om een hele lap tekst te schrijven en te zeggen dat je hem niet boos wilde maken. Want dat heb je immers toch echt gedaan, en je gaat nog steeds met die vriend van hem om. Hij zal echt niet gaan denken: ‘Heeee een lange tekst. En ze wilde me niet boos maken. Ach, nu mag ze wel weer met hem omgaan.’
Gewoon een goed gesprek met hem aangaan, dat hij niet zo kinderachtig moet doen, en dat het niet alleen jou ‘fout’ is, maar ook die van zijn vriend. Hij kiest er ja toch ook voor om met jou om te gaan? oO

Het beste kun je het persoonlijk doen, vraag wanneer jullie elkaar weer zien enzo, en zeg het hem persoonlijk, doe ook moeite daarvoor, dan komt het goed over bij een jongen