tekst voor je beste vriendin

hey,
Jullie zullen allemaal wel eens een tekstje geschreven hebben voor je beste vriendin.
Ik ben nieuwsgierig wat jullie allemaal al hebben geschreven.
Duuss,
schrijf hier wat je al eens hebt geschreven voor jou beste vriendin. :slightly_smiling_face:

uhmm nou dit had ik dus voor een vriendin geschreven.
en er kwam nog meer achter maar okee…

“heeyy liefste schat,
ik ken je nu al sinds het 5de haha de eerste dagen was da bij jou altijd eehh dingske wat is u naam ook alweer? en ik wist je naam na een tijd ook wel.
De tijden die we samen hebben gehad waren al fantastisch en ik hoop dat er nog meer komen.
en ik wil je echt niet meer kwijt, weet je wel!
jij kan me altijd goed advies geven en dat helpt meestal wel, maar soms volg ik het niet echt op ;s.
We kunnen soms wel eens een ruzietje hebben maar dat duurt nooit lang, we komen er altijd weer uit.
Met de Ups en Downs krijgen we toch al die fantastische tijden.
En ik hou super veel van jou meisje en ik wil je echt nooit meer kwijt!
Een vriendin kent je verhalen, een goede vriendin heeft ze met jou beleefd!
Jij bent zeker een goede vriendin want haha we hebben al zoveel samen beleefd.
jij begrijpt mij en je accepteert me hoe ik ben.
bij mij kan je altijd terecht als je hulp of advies nodig hebt.
en ik begin inspiratieloos te worden maar dat maakt niet uit ;p
je gaat er wel even aan doen voor je deze tekst hebt uitgelezen want ik maak hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang :slightly_smiling_face:
en ehhjooo als ik mee naar een festival dan gaan we samen eahhh :wink:
en oh gosh i’m jealous! ik ben zo jaloers op je nieuwe gsmpjeeee!
but ANYWAAAYYY I LOVEEE YOUUUU!!!”

Ik ben niet zo goed in het bevestigen van mijn vriendschap, haha. Ik heb nog nooit zoiets naar een vriendin gestuurd en ook nooit zoiets van een vriendin ontvangen.

Ik stuur wel vaak een zelfgemaakt kaartje met daarin een simpel tekstje als ‘Je kunt het!’ of ‘Goed gedaan!’ als ze bijvoorbeeld door een moeilijke periode gaan of even een compliment nodig hebben. (:

EahW4a sgattj3 ick (L) J0u j3 w33T heTT

Nooit gestuurd, krijg altijd de kriebels van zo’n berichten :’)

Uhm. dit klinkt eerder als een bericht dat je naar je vriendje zou sturen

Dit heb ik als laatste naar haar gestuurd:
“And even though we don’t see each other as often as before, you’ll always be my very bestfriend! :heart:

Simpel, maar zij weet wat ik ermee bedoel.