Tekst. Verbeteren?

Heeej meiden,
kunnen jullie mij even helpen?
wie weet of dit tekstje goed engels is. (waarschijnlijk niet)
en wie kan het verbeteren :’)

I have so much inspiration. There so many things I would do, I would understand. My dreams are uncontrollable. I want to scream. Feeling im alive. Close my eyes and then open them to see the world in pink. I want it al make happen. Im a fighter. And I will always fight. I’ll get what I want. I want to create myself and the world around me. I want to take risks and feel comfortable with myself. I want to love everything around me. I want to be happy until I die.
I believe, I imagine, and I will be creative and unique in every way.

Ik weet trouwens niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik wist echt niet waar ik het anders moest neerzetten.

I have so much inspiration. There are so many things I would do, I would understand. My dreams are uncontrollable. I want to scream. Feeling like I’m alive. Close my eyes and then open them to see the world in pink. I want to make it all happen. I’m a fighter. And I will always fight. I’ll get what I want. I want to create myself and the world around me. I want to take risks and feel comfortable with myself. I want to love everything around me. I want to be happy until I die.

zoiets, sommige dingen zijn miss nog een tikje vaag in de schrijfwijze

I have got so much inspiration. There are so many things I want to do, I want to understand. My dreams are uncontrollable. I want to scream. Feel like I’m alive. Close my eyes and then open them to see the world in pink. I want to make it all happen. I’m a fighter. And I will always fight. I’ll get what I want. I want to create myself and the world around me. I want to take risks and feel comfortable with myself. I want to love everything around me. I want to be happy until I die.

Er is vast nog wel meer fout… :stuck_out_tongue: Mja ik heb de tekst die AARDBEILOLLY_X had verbeterd nnog verder verbeterd…

Je wisselt de hele tijd tussen I’ll en I will, het is mooier/beter als je één vorm aanhoud,
De ‘would’'s in de tweede zin zou ik veranderen in ‘could’'s, nu is het zo van
‘Ik heb zoveel inspiratie. Er zijn zoveel dingen die ik zou doen, zou begrijpen.’
Zou doen/begrijpen als wat?
Met could wordt het ‘Er zijn zoveel dingen die ik zou kunnen doen, zou kunnen begrijpen’,
is naar mijn mening wat logischer.

Ook wissel je een beetje met de tijden;
I want to scream (present simple), feeling like I’m alive (present perfect - denkik?).
Beter is dan ‘I feel like I’m alive’ - vind ik.

Dat zijn even wat dingetjes die mij opvielen, hoop dat je er wat aan hebt :wink:.

^ oh haha had post van Kaaskroket nog niet gezien.
Maar ‘I have’ aan begin i.p.v. ‘I have got’ kan toch ook gewoon dacht ik?
Ik vind ‘I’ve got’ het mooist hier denk ik…