Tekst op muur

Hi creatieve lady’s!

Hier zijn al heel veel topics over, ik weet het ik weet het.
Ik wil dus ook tekst op mijn muur maken. Hier had ik een sjabloon voor (vanwege een andere tekst), maar die heb ik met mijn stomme kop weggegooid.
Omdat ik het nogal overdreven vind om een nieuw sjabloon te kopen, en knippen niet mijn sterkste punt is en dus zelf maken ook geen optie is,
vraag ik aan jullie of jullie nog ideeën hebben om een mooie tekst op mijn muur te krijgen? :slightly_smiling_face:

Ik wil hem wel gewoon schilderen overigens! En schrijven is ook niet echt mijn sterkste punt dus zelf erop schrijven vind ik ook weer zo wat…

Ik ben lastig, ja ik weet het!

Hebben jullie dus ideeën hoe ik, zonder een sjabloon, een tekst op mijn muur kan verven?

Oke dit is een best wel ingewikkeld idee maar als het lukt is het echt gaaf, ik ken iemand die het ook gedaan heeft.
Je zoekt je tekst op, of typt hem in een lettertype dat jij mooi vind,
dit beeld je met een beamer / diaprojector af op de muur.
Je hoeft het alleen maar over te verfen en klaar (:

Eerst met potlood heel licht op de muur schetsen, en pas als je echt tevreden bent verven?

Zo? en dan op de rest van het papier ding zeg maar op het uitgeknipte stuk verven ofzo?
Of bedoel je dat niet?
Let niet op mn Paintskills

vliegende boom, op zich wel 'n goed idee, alleen hebben we geen beamer, en dan is een sjabloon goedkoper! Haha.

HAHAHAHA Liza, ‘papier’ ‘tekst’, dat haalde ik er nog net uit. :wink: Maar dat kan op zich wel. Ben bang dat m’n knipskills nog niet goed genoeg zijn, maar ik durf het aan! c:

Baliloon, jaa dat doe ik nu ook! De vorige keer met het sjabloon had ik (god hoe heet dat ookalweer) getamponeerd of zo iets(!!), en dat is er niet erg mooi uitgekomen ghehehe.

Ja, dan zou ik idd geen beamer gaan aanschaffen haha!

:smirk:

Ik weet dat ik enorm goed ben in het uitleggen van dat soort dingen, hahaha