Tekst op ketting

Hallo!

Ik heb een vraagje aan alle crea-bea’s onder ons. Ik wil namelijk een ketting laten maken voor mijn zusje. (ik ben 20, zij 18) Ik wil graag een leuke tekst erop laten zetten wat echt toepasselijk voor zussen. Mijn voorkeur gaat uit naar Engels.
Nu ben ik al erg lang aan het zoeken naar een leuk tekstje maar ik weet maar niets en de tijd begint toch wel te dringen!

Mijn vraagje:
Wie weet een leuk, kort! tekstje wat echt voor zussen is? Max. 30 tekens. Haha heel kort dus!

Alvast heeeeel erg bedankt!

you light up my world!

Zussen ben je voor altijd en dan in het engels.
You make my life complete

Die vind ik leuk!!! Sisters, we are forever! Of We are sisters forever… Hmm lastig dan. Nog meer?

UPPPPPPPP!

^ We are sisters forever persoonlijk leuker klinken =)

Sisterlove <3

Having a sister is like having a best friend you can’t get rid of. You know whatever you do, they’ll still be there.

A sister is a forever friend (of friend forever)

Oei, ik vind ‘we are sisters forever’ en ‘a sister is a forever friend’ wel erg leuk!! Thanks!

Nog meer ideeën?

Ik weet niet of je het echt zelf wil laten maken, of misschien is het wel helemaal niet je smaak (het zijn wel kettingen waar je echt van moet houden), maar deze]deze etsyshop verkoopt heel veel kettingen voor zussen. Het komt wel uit Amerika, maar misschien kun je er een leuke tekst uithalen? Ik vond deze bijv. wel superleuk;

“I smile because you’re my sister, I laugh because there’s nothing you can do about it”

Maar er staan dus nog veel meer leuke tekstjes tussen <3