tekst op boxer

hee,
morgen vier ik sinterklaas met mijn vriend en nou had ik een witte boxer gekocht er daar wou ik iets opzetten maar ik weet niet wat.

of ik wou um helemaal voor tekenenmet hartjes of een leuke tekst iets van … was here

wat is leuker? en iemand nog een leuker idee?

Moet het grappig zijn, of echt iets betekenen?

maakt niet zoveel uit

Eigendom van … (en dan jouw naam)

X’'D

haha, lekker fout. Of “Wie weet wat hier mee gaat gebeuren…”

Had ook een boxer aan mijn vriend gegeven met: ‘‘Eigendom van Alexandra’’ (’’: dat vond ie erg leuk, en toen had ie mij zo’n damesboxer gegeven met: ‘‘Vannacht ben je van mij, x Stefan’’ (zo heet mijn vriend) :grinning_face_with_smiling_eyes: ik schoot van kleur toen ik dat las :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou zo’n knip/scheur lijn maken :'3

huh hoe bedoel je?

ghehe jullie hebben trouwens leuke ideeën :grinning:

Of je zet zijn naam op die boxer, maar wat zijn zijn hobby’s? wat vind ie leuk? misschien dat je dat kan gebruiken?

hmm hij voetbal en doet aan fitness (ghehe hij is lekker gespiert :drooling_face: )

Is het daar ook gespierd?

sorry :’)

op de boxer zetten dan he, niet dat ik het aan jou vraag x]

Misschien iets met een voetbal? en dan GOAL?

XD oké klonk ehm… erg… fout :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahaha XD :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

“Jij hebt wel ballen, hè?”

haha die vind ik leuk!

Damn, ik heb inspiratie jongons.

"One thing I’ve left to do
Discover me
Discovering you " van John Mayer

ik heb erop gezet eigendom van Marleen

ik zat te denken zal ik er nog iets van een datum op zetten? op die band zegmaar nu is het een beetje saai nog. of zal ik er allemaal hartjes om heen tekenenen?

geen hartjes, denk ik.
Dat wordt ‘te soft’ denk ik, het blijft een boxer he. Als hij hem echt aan wilt doen en die band komt boven zijn broek uit en daar staan allemaal hartjes op…
Datum kan nog wel denk ik =)