Mijn vriend word bijna 19 jaar, nu heb ik al een heel mooi cadeau.
Maar ik zag bij de juwelier een super mooie ring die ik straks ga kopen alleen wil ik er een tekst in laten zetten.
Alleen niet de datum of wat dan ook, aangezien er heel veel dat hebben.
Weet iemand nog wat leuks?
Hoelang hebben jullie?
Jouw naam?
nu bijna 11 maanden
Ik houd van jou.
Een tekst wat past, wat jij mooi vind. Engelstalig misschien?
Zou je niet beter iets kopen waar hij echt iets aan heeft en wat niet zo ontzettend melig is?
Niet lullig bedoeld ofzo… maar ik denk niet dat een jongen echt op een ring zit te wachten…
Ik houd van jou of I love you.
Of jou naam erin misschien?
Melig?
Misschien moet je niet zo heel snel een oordeel geven.
Aangezien ik het er zelf over heb gehad met mijn vriend, en hij zijn ring kwijt is leek mij dit wel leuk.
En ik doe dit erbij.
Miss iets beter lezen
Ik heb mijn vriend ook een ring gegeven omdat hij die zelf erg mooi vond dus (:
*haalt schouders op*
ik zette er toch bij dat het niet lullig bedoeld is.
Mja, ik hoor dat toch niet vaak dat een jongen daar blij mee is, maar als je zeker weet dat hij zoiets graag heeft, geen probleem natuurlijk
Ben je trouwens zeker dat hij hem is ‘kwijtgeraakt’
wat loop je in vredesnaam te stoken?
OT:
I love you, of misschien zijn bijnaam? of de jouwe? ik vind toch een datum altijd wel mooi ookal is het cliché.
Why the fack do you care?
Hm, zoiets als; I love you of I’ll never leave you is leuk
jou naam:D
I love you is idd leuk, of in een andere taal of iets in t latijns is ook heel mooi.
Ik zou overigens nooit I’ll never leave you doen, je weet maar nooit wat de toekomst brengt. ( Ik heb er ervaringen mee )
leuk, eehmm nou hebben jullie niet iets grappigs wat jullie hebben meegemaakt en dat kunnen samenvoegen tot een paar woorden? (weet niet echt hoe ik het uit moet leggen). Of een koosnaam dat je vaak tegen hem zegt
Verliefd zijn is zoals in je broek schijten. Iedereen ziet het, en alleen jij krijgt dat ‘speciale warme gevoel’! Sorry dat heeft iemand in m’n msn lijst in zn naam. HAHA…
OT; Misschien een korte zin uit een liedje ofzo? Of iets van “The best thing about me is you.”
dat is ook heel gaaf ja!