Hey,
Ik heb maandag mijn m en o examen en wil dus formules in mijn grafische rekenmachine zetten.
Heb dus de benodigde programma’s gedownload (ti connect & notefolio creator) alleen lukt het me niet notefolio in mijn gr te zetten. Heb elke tutorial site al gehad maar vind het allemaal of juist te uitgebreid uitgelegd, waardoor ik geen idee heb wat ik doen moet… of juist te vaag.
Wie weet hoe ik notefolio kan overzetten want heb dit al geprobeerd via notefolio creator en dan notefolio send to device maar het mislukt dan dus.
Zou niet weten wat ik nu moet doen en ben radeloos want ben zoo slecht in m&o…
hoop dat iemand me verder kan helpen.
Ik heb het trouwens ookal in het eindexamen topic gevraagd,maar krijg geen antwoord en het is noodzakelijk voor mij!
Ik weet alleen hoe het moet met TI Connect.
Je koppelt met het kabeltje je GR aan je pc, dan open je TI Connect en klik je op TI Text. Daar voer je in wat je in wilt voeren. Dan, kan misschien makkelijker ik weet alleen niet hoe, klik je onderaan op Open from Device en plak je de tekst die je in TI Tekst hebt ingevoerd onder de naam waar je het wilt hebben. Ik hoop dat je hier wat aan hebt .
Ik krijg geen ti tekst.
Alleen ti device expolorer,ti screencapture, backup; restore, ti dataeditor, ti device info en expolore my ti data… :bored:
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/7u/0t/y3/l1ki4e.jpg
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/4e/ma/7l/vy67lv.jpg
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/d1/3r/tg/r37xz5.jpg
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/vc/c6/a9/lz9npg.jpg
Send to Device
Ik ben mijn kabel kwijt atm maar:
-Browse en dan het bestand selecteren
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/y6/ts/ts/53r972.jpg
Ik heb hier dus geen GR, maar jij krijgt iets van USB 1/ USB 2 ofzo. Je GR moet wel aanstaan!
Dan select in dat vakje en in het grotere vakje, send to device.
Ik werk met GR programgenerator zoals je ziet in de eerste paar screenshots.
Ik heb een andere versie van ti connect, ik heb namelijk de optie send to ti device niet. Welke versie heb jij?
Ik heb alles via program in mijn rekenmachine staan. Voornamelijk goniometrie formules van wiskunde. Dat is een knop PRGM ergens in het midden (de groene C staat erboven) en dan moet je twee keer naar rechts en NEW aanmaken, later kun je via één keer naar rechts EDIT alles teruglezen. EXEC werkt niet.
Dat geldt voor dingen die je op je rekenmachine zelf typt Dat zijn ook geen programma’s/bestanden die je rekenmachine kan lezen, alleen wij.
Programmas die je via je computer maakt en zo op je GR zet moet je wel EXEC voor gebruiken, of soms via MATH (maar voor textfiles niet, alleen voor “echte” programma’s).
I know. Maar ik kan echt niks met computers en software en die dingen, dus ik heb het zo gedaan, ik gebruik het ook vrij weinig, alleen soms om een formule na te zoeken als ik niet uitkom bij een herleiding ofzo.
Ah oké, zo ben ik er ook mee begonnen, maar was luiiiii.
En bij M&O lijkt me dat echt een hels karwei
Hahah nu ik hier toch ben… Ik heb ook een vraagje… Ik heb alles precies gedaan zoals die ene site aangeeft. Maar mijn rekenmachine maakt geen contact met het TI programma. Als ie gaat zoeken naar rekenmachines die aangesloten zijn dan vindt ie niets:S Me rekenmachine staat gewoon aan en het kabeltje zit er goed in… Als iemand het weet ik hoor het graaaaag ben ook radeloos nu
Dit heb ik dus ook, notefolio wil ook gewoon niet naar de gr overgezet worden…
Stress.
Dit is echt verschrikkelijk ja… En ik ben ook helemaal niet goed met computers bleghh. Is het uiteindelijk wel gelukt om verbinding te maken tussen je rekenmachine en je computer? @sabrine
-Zorg ervoor dat je GR gewoon aanstaat en verder niks vreemds.
-Switch USB-ports. Sommige ports zijn beter dan andere. Meestal staat het aangegeven.
-Download TI-Connect opnieuw.
Je zou de Connect to device of w/e functie sowieso moeten kunnen zien.
-USB 1 /USB 2 is je GR.
-Zit de kabel er echt goed in? Ik moet altijd even doorduwen.
Ik heb trouwens geen verdere ervaring met notefolio. Ik gebruik GR program generator. Ook omdat ik dan direct kan omzetten naar hoofdletters, wat geheugen scheelt en tekens in kan voegen en submenu’s kan maken.
Welke versie heb jij van ti connect?
He, kon zweren dat ik het a;l gezegd had, maar V 4.0.0.218
het lukt nog steeds niet… Heb alles gedaan wat je zei:(( Ligt het er misschien aan omdat ik windows 7 heb? Anders heb ik namelijk een probleem, we hebben geen windows xp in huis :l Oja wat ik ook ergens las, is dat je de mini kabel moet gebruiken ipv de lange kabel. Ik heb de mini kabel wel, maar heb geen idee waar die in moet :s Moet ik de lange usb kabel gebruiken of de mini, die geen toegang geeft tot een usb poort ?
scheelt dat echt geheugen? Want mijn gr zit helemaal vol na 2 bestanden van notefolio :’)
Mijn gr heeft het dus ineens opgegeven? Wtf het was gisteravond mijn vader eindelijk gelukt probeerde we het net weer en nee hoor het lukt niet meer. En als knal op de vuurpijl reageert mijn gr nu helemaal nergens meer op, typen lukt niet, cijfers niet en heb de batterijen net al verwisseld. Hij reageert gewoon HELEMAAL NIET. Lekker dan morgen mijn m en o examen kan wel janken :bored: