Tekst boven bed. Hoe?

Hallo :3
Ik heb mijn slaapkamer pas opnieuw geschilderd en ik wil graag een tekst boven mijn bed. Alleen weet ik nog niet hoe ik dat moet gaan doen? Sorry als hier al topics over zijn. :flushed: Hebben jullie tips voor mij, hoe ik dat het beste kan doen? En ook leuke teksten voor boven mijn bed zijn welkom. :slightly_smiling_face:
Groetjes xoxo

Verf ?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/mooie-zinnetjes-voor-op-me-muur-126234.0.html

Met stencils.

dankje :flushed:

Hoe bedoel je stencils? Ik snap het niet echt :3

Sjablonen.
Dus je snijd de letters uit dik papier.

Oja, nu snap ik het :ok_woman:

Je kun ook kant&klaar kopen, maar is wel duurder. Je moet het wel echt zelf kunnen hoor, met van die sjablonen.

upje voor mezelf :3

je kan het ook op een grote plank schilderen, en die dan aan je plafond schroeven.
is makkelijker schilderen, lijkt me :wink:

je hebt ook van die speciale apparaten die schilders gebruiken. daar doe je dan een foto/afbeelding in en die kan je dan groter projecteren op bijvoorbeeld je muur. en dan kan je het overschilderen :slightly_smiling_face:

Ow, das een goed idee van Danielle!
Volgens mij moet dat met een gewone diaprojector ook wel lukken :slightly_smiling_face:

Haha, zo bedoel ik het niet xd, ik bedoel op de muur boven mn bed :3

Waar haal ik zo’n ding vanaf? (A)

aah dat wil ik ook
ik wil
a sweet dream or beautiful nightmare?
boven me bed
of
dont dream your life, live your dreams
of (ja sorry hihi)
the best way to make a dream come true is to wake up

aan die laatste 2 zat ik ook te denken, vooral die laatste :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar ik ben er nogsteeds niet uit ;s

Gheh! Dat lijkt me zwaar klote juist… :crazy_face:
Heb je eindelijk dat plaatje goed
Ga je met de trap naar boven
en dan heb je opeens schaduw van je hand ofzo erover heen x’]

laptop aan de beamer sluiten en dan op de muur richten:p

^haha energie slurper.