Tekenwinactie!!!

Wat is leuk om te winnen?
  • Nagelstickers
  • Cadeaubon (5 Euro)

0 stemmers

Hoi ik ben MoustacheMeid,

Ik hou heel erg van tekenen, zoals veel meiden! Ik vond het wel een leuk idee om een winactie te beginnen… Het is een verassing wat je krijgt! Er kunnen 3 mensen winnen!
Er is een finale, ik stuur 10 mensen via een prive-bericht een Winkaart en met die Winkaart heb jij kans om te winnen! Als ik alle 10 de Winkaarten heb gestuurd dan worden de namen bekend en dan laat ik weten wie er heeft gewonnen!!! Trouwens ik ben 11…

Dit moet je doen om een kans te maken om te winnen:

1. Beantwoord deze vragen:
  • Naam:
  • Leeftijd:
  • Kan Redelijk/Goed/Slecht tekenen:
  • Wat kan je het beste tekenen:
  1. Plaats je mooiste tekening, graag niet van internet afgehaald!!!

2. Als je hebt gewonnen krijg je een bericht van mij! Ik zeg wel wanneer de topic sluit!

3. Succes :wink:

Greetzz MoustacheMeid

leuk!

• Anouk
  • 13 j
  • goed tekenen
  • stilleven, mensen, landschappen

maar een vraagje, waar moet ik mijn tekening dan plaatsen??

je moet je tekening uploaden op een site als photobucket.com en dan de IMG code kopiëren en hier zette (als je dat bedoelt)

vertg

Naam = Merel
Leeftijd = 14
Redelijk/goed/slecht tekenen = Redelijk
Wat kan je het beste tekenen = Uhm, gewoon van die printjes haha ik weet het niet. Af en hoe lukt het me ook wel een persoon te tekenen…

• Naam: Jedhead
  • Leeftijd: 16 (toen ik m maakte was ik 14)
  • Kan Redelijk/Goed/Slecht tekenen: beoordeel zelf maar :stuck_out_tongue:
  • Wat kan je het beste tekenen: Portretten

[/size]

• Naam: Kim
  • Leeftijd: 17
  • Kan Redelijk/Goed/Slecht tekenen: Wel goed denk ik
  • Wat kan je het beste tekenen: Geen idee, ik moet zeggen dat ik niet HEEL goed ben in portretten. Ten minste, het is niet wat ik als beste kan.

Deze heb ik wel gemaakt toen ik nog 16 was, en het is denk ik niet mijn beste maar het was de eerste keer dat ik een meisje tekende en haar schilderde haha.

Geen idee hoe ik kan bewijzen dat ik het echt heb gemaakt, maar dit is mn DA: http://kimmuurt.deviantart.com/

Er zijn zooo veel meiden die zo veel beter kunnen tekenen als mij maar achja xD

Naam; Cynthia
Leeftijd; 17
goed slecht redelijk; Redelijk
Wat; Mensen

[/size][/font][/color]

Naam: Evieefjuh
Kan Redelijk/Goed/Slecht tekenen: redelijk (ik vind dat het altijd beter kan)
Wat kan je het beste tekenen: ogen en handen

hij staat ook op mijn deviantart :slightly_smiling_face:

Wauww mooi!^

merci :slightly_smiling_face:

Ik wil wel meedoen, maar wooow die andere zijn echt goed, ik durf niet meer :c kunnen we het met rondes doen ofzo? haha ok nee laat maar, als ik een foto heb doe ik mee :slightly_smiling_face:

het is ook niet helemaal eerlijk hoor, iemand met 10 jaar ervaring kan zich natuurlijk veel meer ontwikkelen dan iemand met 3 jaar ervaring… misschien is leeftijdscatechorie maken beter voor de volgende keer

ik vind je wel echt goed, zeker voor de hoeveelheid ervaring die je hebt!

Hoe jong ben je dan? Ik ben 12… Mss is dat een troost?

Ik mag dan wel oud zijn, oke 17, niet echt oud maar je snapt het. En ik teken wel al sinds mijn 12de ongeveer, maar heel weinig. Dus iemand die heel veel tekent voor nou een jaar kan zomaar veel beter zijn dan mij. :slightly_smiling_face:

hoe doe je die foto erop??

thanx allemaal! Ik heb al een paar namen opstaan! Ga zo door!!!
xx