Tekenwedstrijden??

Hii everyone,

Ik ben echt dol op tekenen en creatief bezig zijn. Nu ben ik al een tijdje op verschillende sites op zoek naar tekenwedstrijden
alleen kan ik tot mijn verbazing, maar weinig wedstrijden vinden of ze zijn al begonnen.

Weet iemand van jullie misschien een wedstrijd waar ik nog aan mee kan doen?
Op een website of social media misschien? Ik heb er namelijk wel een op instagram gevonden.
Mijn account is xlovetodrawx als je me wilt volgen :slightly_smiling_face:

xx

Goede vraag… ik probeer ook wel eens of ik een tekenwedstrijd kan vinden maar wat ik op google tegenkom is meestal voor kleine kinderen. Geen idee dus, maar ik volg dit even :stuck_out_tongue:

Je zou hier ook zelf een tekemwedstrijd organiseren. Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die dit leuk zouden vinden.

Klinkt misschien een beetje hebberig, maar ik vind wedstrijden meestal pas echt interessant als je er ook iets leuks mee kunt winnen en dat is op GS meestal niet zo :flushed:

dit heb ik ook hoor heheh

Persoonlijk zou mij dat wel heel tof lijken. Het gaat mij namelijk niet echt om de prijs, maar meer om te kunnen oefenen met tekenen op verschillende vlakken. Een opdracht krijgen is namelijk vaak leuker, als wanneer je zelf iets moet verzinnen.

Zelf doe ik op dit moment mee aan #improvecontest op instagram

^ Je wist al wel dat er een speciaal gedeelte op het forum is voor dergelijke wedstrijden? http://forum.girlscene.nl/forum/contests/

Ja dat weet ik al, maar daar zag ik dus weinig tekenwedstrijden tussen staan of ze zijn al begonnen. Vandaar mijn vraag of iemand misschien een andere wedstrijd weet. Op deze site of daarbuiten.

Je kunt er zelf ook een beginnen en een plek openstellen voor een jury zodat je zelf geen jurylid bent (:

Ik heb zelf weinig inspiratie voor een leuke tekenopdracht, dat is een beetje het probleem. En als ook dat de juryleden moeten verzinnen dan kan denk beter iemand anders een wedstrijd openen :flushed:

Ik kan er wel een openen als je wilt
Heb 6 jaar tekenen gehad op de middelbare school dus heb er wel een klein beetje verstand van Haha :stuck_out_tongue:

Heb je enkele voorbeelden? @Eline

Zou ook graag wat voorbeelden willen :relieved:

Op Deviantart hebben groepen enzo altijd tekenwedstrijden waar je aan mee kan doen :slightly_smiling_face:
http://xamberstyles.deviantart.com/