Tekenwedstrijd

Ik hoop dat iedereen wel weet wat een tekenwedstrijd is. Een wedstrijd met rondes waarbij je een opdracht krijgt om iets te tekenen. Je krijgt dan een bepaalde deadline. Als je niet binnen de tijd hebt ingeleverd zonder een goede reden lig je uit de race. Wie wil er meedoen?

De jury ben ikzelf.

Als je nog vragen hebt stel ze dan!

Deelnemers:

1. Doornroosjex
  2. Lovesongxx
  3. tyanax
  4. jegelskerdeg
  5. tjeets
  6. Tampasta
  7. FORGETFULL
  8. kikker
  9. littlemoon
  10. Mauraa
  11. markeerstiftje
  12. Quirell
  13. noregretforme
  14. Mucca
  15. Donghae

dikgedrukt is ingeleverd
doorgestreept is afgevallen

Laat het even weten als je mee wilt doen!

de eerste opdracht komt als er een paar deelnemers zijn!

doe alleen mee als je er tijd voor hebt!

[s][b]Opdracht 1:

Teken een persoon uit je favoriete tv programma of film. Vertel erbij wie het is en welk programma/film. Als je het in wil kleuren mag dat maar dat hoeft niet.[/b][/s]
[fgcolor=#138F55]deadline: 20 oktober[/fgcolor]
[fgcolor=#ED0E55]je kan je nog opgeven tot en met 20 oktober[/fgcolor]

[b][s]Opdract 2:

Teken een mens met dierlijke trekjes zoals een staart en oortjes. Je mag zelf weten wat voor dier je in dat mens wilt verwerken. Je kan het inkleuren voor een leuk effect en zo kan je de vacht van het dier ook mooi maken. Inkleuren hoeft niet.
als je hier op klikt dan kom je bij mijn photobucket en dan kan je het boek zien wat ik ook heb en daar op de voorkant zie je dus wat ik bedoel. als je het niet snapt vraag dan nog even wat[/s][/b]

[fgcolor=#00B368]deadline: 15 november[/fgcolor]

[b]Opdract 3:

Dit keer moeten jullie iets uit de natuur tekenen. Het mag een bloem zijn of een bepaald soort boom, maar natuurlijk ook iets anders uit de natuur.[/b]

[fgcolor=#FF700A]deadline: 15 december[/fgcolor]

Moet je het in real life tekenen, of met de computer?

in real life

Ow, leuk! ik doe mee :slightly_smiling_face:

is goed ik zet je er meteen bij!

Ik doe mee ^^

Ik doe ook wel mee ! xxx

Leuk
vanmiddag zet ik de opdracht erbij

Leukleuk ! Zin in!
(verwacht niet te veel hoor, zo een tekentakent heb ik niet ;p)
xxxxx

oeh leuk :slightly_smiling_face: nou kga vanavond meteen beginnen, khoop niet dat ik me slechte tekendag heb . had m vorige week van woensdag tot vrijdag haha

Wat is de deadline? Leuke opdracht trouweens (:

de deadline staat er nu bij!

trouwens t maakt toch niet uit of het kleur of gewoon met grijs potlood is?X’)
want ben nu ongeveer op de helft en ik besef ineens dat ik t alleen met potlood heb gedaan dus khooop dat gewoon grijs mag haha x’)

je mag het wel inkleuren maar ik zou het niet doen. Ik vind het zelf leuker als het zwart-wit is. Alleen met grijs potlood dus.

zijn er nog meer die mee willen doen?

ik doe wel mee! lijkt me wel leuk :3

zucht ben ik eindelijk klaar, doet me scanner rot , tja morgen nog maar x proberen xD

Ben druk bezig! Hoop dat ie mooi lukt, succes allemaal ! Xx

mag het ook van een film zijn?

Ik doe zeker weten meee!!